Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

57 minutter står det...Blir ikke mer. Var usikker på om jeg skulle prøve demoen i det hele tatt, men ble for nysgjerrig. Fikk ihvertfall bekrefta at det kjører knirkefritt, og da fikk jeg vite det jeg trengte. Begynner å bli lei av titler som GTA IV og Splinter Cell: Conviction som har 20 FPS selv i 640*480 med alt på minimum, så det var deilig med et som gir 45 i snitt i 1680*1050 og grafikkinnstillinger på high.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Hva forventa dere da? Et tullespill av typen eldre GTA? :p Som en enormt stor fan av eneren (har nok spilt det godt over 10 ganger, og fortsatt spilles det en gang i året) syns jeg demoen lover svært godt for 2-eren. Det virker som om toeren har det som gjorde originalen så bra, samt en del nytt. Potensielt tidenes spill for min del dersom hele spillet følger opp demoen...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Skuffet og Kjedelig? Hvordan kan man få et totalt inntrykk av en demo for dette spillet og konkludere med at spillet er kjedelig? Da lurer jeg på hvilke forventninger man har hatt.

 

Eller klarer man ikke skille mellomsekvenser og trailere fra gameplay?

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skuffet og Kjedelig? Hvordan kan man få et totalt inntrykk av en demo for dette spillet og konkludere med at spillet er kjedelig? Da lurer jeg på hvilke forventninger man har hatt.

 

Eller klarer man ikke skille mellomsekvenser og trailere fra gameplay?

Skuffet å kjedelig ja! Det er det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha spilt demoen. Penger spart, men alikevel surt, i og med at jeg elsket det forrige spillet.

 

Jeg har hatt store forventinger, å nei, det lever ikke opp til det i det heletatt.

 

En hver idiot klarer å skille gameplay fra mellomsekvenser. Kanskje ikke du, siden du nevnte det, men de fleste.

Lenke til kommentar

Skuffet og Kjedelig? Hvordan kan man få et totalt inntrykk av en demo for dette spillet og konkludere med at spillet er kjedelig? Da lurer jeg på hvilke forventninger man har hatt.

 

Eller klarer man ikke skille mellomsekvenser og trailere fra gameplay?

Skuffet å kjedelig ja! Det er det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha spilt demoen. Penger spart, men alikevel surt, i og med at jeg elsket det forrige spillet.

 

Jeg har hatt store forventinger, å nei, det lever ikke opp til det i det heletatt.

 

En hver idiot klarer å skille gameplay fra mellomsekvenser. Kanskje ikke du, siden du nevnte det, men de fleste.

Og en hver idiot klarer ikke å følge retningslinjer for bruk av sitatfunksjonen i et forum?

 

Poenget er at jeg tviler på at demoen gir noe godt bilde av spillets innhold og det som er vist i demoen har vært tilstede i media i lang tid. Så hva har du forventet som ikke er vist og snakket om til nå?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Så så gutter og jenter, da kan vi ta oss en liten pause og heller roe ned gemyttene og tenke at andre personer faktisk har forskjellig smak og at noen ikke vil bli tilfredsstilt av demoen og andre vil være storfornøyde,ingen grunn til å gå et par steg over det egentlig og begynne å kalle hverandre for teite ting fordi man er uenige om noe :)

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til spillet kommer ut. Det jeg likte best med det første spillet var historien og de morsomme oppdragene. Etter å ha prøvd demoen, virker det som at historien og oppdragene fortsatt holder mål.

Det eneste jeg er litt skuffa over er fordumminga av spillet. Da sikter jeg til ingen manuell gir, mulighet til å ha med seg latterlig mange våpen, lading hvor du beholder kulene i magasinet man skifter osv. Får håpe det er forskjellig vanskelighetsgrader hvor man stille til sin smak.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til spillet kommer ut. Det jeg likte best med det første spillet var historien og de morsomme oppdragene. Etter å ha prøvd demoen, virker det som at historien og oppdragene fortsatt holder mål.

Det eneste jeg er litt skuffa over er fordumminga av spillet. Da sikter jeg til ingen manuell gir, mulighet til å ha med seg latterlig mange våpen, lading hvor du beholder kulene i magasinet man skifter osv. Får håpe det er forskjellig vanskelighetsgrader hvor man stille til sin smak.

Det er jeg faktisk litt enig i.

 

I tillegg, i Mafia, om jeg fikk en arrestordre på meg fra en purk, kunne jeg skyte ham i hodet, så ble jeg ikke wanted. Nå vet politiet at du har gjort noe galt med en gang, selv om ingen levende politifolk vitner.

Lenke til kommentar

Var nok heller en glipp. Jeg skjøt 2 politimenn i huet før de rakk å si smultring. Løp avgårde mens jeg hørte at de ettersøkte meg over radioen. Sånn foregikk det: *Bam *Bam*, *2-3 sekunder*, "Officer down, I repeat, officer down. Suspect is a caucasian male, average height, black hair". Dette var visstnok mens de satt i bil, men mener at man får automatisk 3 stjerner ved å skyte purk på gata også. I Mafia 1 måtte enten politiet løpe til en telefonkiosk og ringe inn for at du skulle bli ettersøkt av flere, eller ettersøke deg over radioen hvis de hadde politibil.

Håper det blir mer realistisk i fullversjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...