Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Skal prøve å få kjøpt den reciever greia til pc, sånn at jeg kan prøve xbox 360 kontrollen mens jeg kjører.

 

Til spillet kommer ut, er det bare å spille gjennom mafia igjen, og se masse av the sopranos :D

www.dealextreme.com var stedet jeg kjøpte den. Var vanskelig å finne den i norge. på DX koster den også en brøkdel og funker helt topp. Fås i både sort og hvitt som var kjekt for meg med SuperElite.

 

Jeg kan finne den riktige sku'en siden jeg vet det var en modell som ikke funket på 64bit el. 2 sek. (ikke bare driverdill men noe annet også)

 

EDIT:

Wireless Controller Gaming Receiver for Xbox 360 (Black)

Item# 31880 $17.63 USD1$17.63 USD

Den er ikke så stor som man får inntrykk av da CDen er en minicd.

 

Legg til sku'en i URLen og vips, servert.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31880

DX er også integrert mot paypal og kan ta opptil en uke før man får varen. Mao. kjøp nå og du har den før release av Mafia II.

 

Den har faktisk også sunket 4$ i pris siden jeg kjøpte den. Et must buy for alle som har både trådløs 360 og PC :thumbup:.

sku_31880_4_small.jpg

Den er ikke så stor som den ser ut som på bildet.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konge spill, likte spessielt det med at politet ikke bare skyter på deg når du gjør noe galt, men at du har mulighet å gi opp og betale istedet.

Det jeg HÅPER blir bedre er lydeffektene, synes de var ganske blaffe (spessielt våpen), og når jeg kjørte over folk med bil så kom det ikke noe lyd.

Legger til et screenshot jeg tok.

 

post-79212-1281716066,4711_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Virker som at demoversjonen på PS3 er en annen build enn fullversjonen. Ser ut til å være gress og mindre blur her. :hmm:

 

Mafia 2 - Final Build Screenshots

 

Edit: Er ikke sikkert det er PS3 versjonen selv om det står PS3 øverst. Men velger å se ann litt før jeg bestemmer meg for en utgave.

 

Edit 2: PS3 versjon med gress! Sjekk trekanten i venstre hjørne :new_woot:.

 

Ser det samme jeg også..Ser også at det er over 200 kommentarer der mange mener dette er bilder fra pc-versjonen...

Men er lov å håpe...

Lenke til kommentar

Ser det samme jeg også..Ser også at det er over 200 kommentarer der mange mener dette er bilder fra pc-versjonen...

Men er lov å håpe...

 

Krysser fingrene for at det er PS3 versjonen :thumbup:. Dukker vel opp noen "vs" videoer og bilder den 24.aug når det slippes i USA, så får vel svaret da.

Endret av Toffer91
Lenke til kommentar

Skal prøve å få kjøpt den reciever greia til pc, sånn at jeg kan prøve xbox 360 kontrollen mens jeg kjører.

 

Til spillet kommer ut, er det bare å spille gjennom mafia igjen, og se masse av the sopranos :D

www.dealextreme.com var stedet jeg kjøpte den. Var vanskelig å finne den i norge. på DX koster den også en brøkdel og funker helt topp. Fås i både sort og hvitt som var kjekt for meg med SuperElite.

 

Jeg kan finne den riktige sku'en siden jeg vet det var en modell som ikke funket på 64bit el. 2 sek. (ikke bare driverdill men noe annet også)

 

EDIT:

Wireless Controller Gaming Receiver for Xbox 360 (Black)

Item# 31880 $17.63 USD1$17.63 USD

Den er ikke så stor som man får inntrykk av da CDen er en minicd.

 

Legg til sku'en i URLen og vips, servert.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31880

DX er også integrert mot paypal og kan ta opptil en uke før man får varen. Mao. kjøp nå og du har den før release av Mafia II.

 

Den har faktisk også sunket 4$ i pris siden jeg kjøpte den. Et must buy for alle som har både trådløs 360 og PC :thumbup:.

sku_31880_4_small.jpg

Den er ikke så stor som den ser ut som på bildet.

Skal si du skrev detaljert og flott :)

Takk for et så bra svar, leta på norske sider, men fant ikke så mye bra. I tillegg til den flotte prisen, hadde aldri forventa dette :D

Lenke til kommentar

Mafia hadde jo 51 forskjellige biler som gikk langs veien. I tillegg var det 19 bonusmodeller!

 

For å være rimelig så var mange av disse variasjoner av hverandre(stasjonsvogn, van, sedan, v6, v8 etc).

 

Elsker hvor mye detaljer m1 og m2 har. Begge spillene ble utsatt mange ganger, så mye at det nesten ble en vits, men de brukte hvert eneste sekund til Mafia 1, og det samme ser ut til å være tilfelle i M 2.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

syns at politifolk er ikke så smarte, hvertfall i denne demoen her. Når de løper etter deg, kan man hoppe på taket til en bil, og stå der. Politimennene vil bare stå der, mens de sikter pistolen sin på deg. Du kan til og med ta frem din egen pistol og skyte rundt, de vil bare stå der og se på deg.

Lenke til kommentar

hmm, får bare under 30fps når skytinga starter i oppdraget. Får også ofte kjedelig fps når telefonen ringer. Sitter med 5870.

 

Har du på PhysX? Sjekk innpå videoinnstillingene. PhysX er en nVidia teknologi, og siden du har ATI skjermkort, vil PhysX kjøre i software-modus på prosessoren, noe som resulterer i elendig ytelse. Prøv å skru av PhysX og se om det blir bedre.

Forøvrig er jeg sur på 2K for at de har gått for en proprietær fysikkmotor. Alt skal visst handle om penger i disse dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...