Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Har begge konsollene i slim versjon. Men jeg er enig i at x360 kontrollen er best, særlig om man har ganske store hender. Jeg har pianofingre så jeg liker den største kontrollen best i slike spill, altså Størst avstand mellom joystickene.

Vurderer PC versjonen.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Er det mulig å med tastatur som kontroller? Det virker som om man kun har valget mellom å løpe eller å sprinte.

Eneste måten jeg kunne ha gangfart med tastatur og mus, er å høyreklikke med musa når du har holstra våpenet (knyttneven aktiv).

EDIT: Du skal få kudos for bra kjøring. Et lite tips er å bruke hornet hvis du ser at det blir litt trangt. Dette gjør at AI-en flytter seg litte grann og bremser.

Endret av BaronSlask
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Var borti en litt festlig bug på demoen i går (pc) Gjorde som Bradbury i videoen over her; Kjørte full gass over brua. Plutselig tok en usynlig kraft tak i bilen min og MOSET den sidelengs inn i autovernet. Der ble bilen "sveiset sammen" med autovernet, og helt ødelagt. dørene falt av, motoren klikka og karosseriet såg helt jævlig ut:p

Jeg digger skade/slitasje modellene, så jeg synes det var bare festlig. Regner med at sånt blir unngått i fullversjonen.

Forresten, noen som vet om spillet har gått i trykken?

Lenke til kommentar

Prøvde demoen på PC`en igår og må si jeg likte både gameplay og ytelsen meget godt. Med min i7 860 og HD5870, så hadde jeg konstant 60fps med nydelig grafikk. Så dette skal jeg soleklart ha til PC. Mine konsoller får hvile seg så lenge.

En ting jeg savnet ved første øyekast. Det var mangel på interaksjon mellom AI`ene i gatene. Her gikk de litt som roboter målløst fremover. I motsetting til GTA4 hvor kommentarene florerer og man opplever både slåsskamper med mer blant AI`ene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...