Frederick_ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 oh, ok. Fordi er kjipt hvis butikkene blir stengt for godt, da blir det rimelig kjedeligt ettervært. Er vel I gudfaren 1 eller noe der hvis man drepte butikkeieren så ble butikken stengt for godt? Men litt anderledes setting der, men uansett. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Husk at det dere spiller nå er et oppdrag. Antageligvis blir alt du gjør resatt til neste oppdrag. Er derfor det ikke blir kveld eller natt også, du har et oppdrag å utføre og det er ikke meninga at du skal vimse rundt og drive ap. Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Tenkte på det istad jeg å Men jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jøjje så digg det var å kjøre med 360 kontrolleren i dette spiller på PC. En helt annen verden og simulation er like lett som normal men mer presis. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Enig. Som natt og dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Har begge konsollene i slim versjon. Men jeg er enig i at x360 kontrollen er best, særlig om man har ganske store hender. Jeg har pianofingre så jeg liker den største kontrollen best i slike spill, altså Størst avstand mellom joystickene. Vurderer PC versjonen. Endret 12. august 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Tastaturet er ikke fullt så ille på sim, så lenge du ikke gir gass i svingene(gassen er enten on/off). Endret 12. august 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Får jeg brukt xbox 360 kontroll til å kjøre å mus og tastatur til å gå å skyte? Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Får jeg brukt xbox 360 kontroll til å kjøre å mus og tastatur til å gå å skyte? Ja. Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Selvsagt har jeg lagt igjen xbox kontrolleren min til en venn Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nå innså jeg at det var en liten stund til 27.Aug å.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 hvordan får man god mode på demoen? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Må man ha en slik "Wireless Gaming Receiver for Windows" eller kan man bruke en kit kabel for lading for å koble 360 kontroll til pcen? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) funker ikke med den vanlige ladekabelen til de trådløse kontrollerne, da må du ha en 360 kontroller med tråd. Jeg kjøpte den receiver saken du nevner og den fungerer som en drøm. Endret 12. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 hvordan får man god mode på demoen? http://www.facepunch.com/showpost.php?p=24001896&postcount=1971 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Spillte Mafia II på PC i dag. Et av de spillene jeg tror jeg kommer til å legge inn en virkelig insats i dette året. Flott grafikk, kombinert med italiens Mafia kan vel ikke bli bedre? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Er det mulig å gå med tastatur som kontroller? Det virker som om man kun har valget mellom å løpe eller å sprinte. Med analog kontroller gikk det fint å gå, og i enkelte sitasjoner er dette å foretrekke. Kjøring var i hvert fall noe helt annet med analog kontroller. Jeg tok opp en liten snutt for moro skyld. http://www.youtube.com/watch?v=vcHWNLlkpAA Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Er det mulig å gå med tastatur som kontroller? Det virker som om man kun har valget mellom å løpe eller å sprinte. Eneste måten jeg kunne ha gangfart med tastatur og mus, er å høyreklikke med musa når du har holstra våpenet (knyttneven aktiv). EDIT: Du skal få kudos for bra kjøring. Et lite tips er å bruke hornet hvis du ser at det blir litt trangt. Dette gjør at AI-en flytter seg litte grann og bremser. Endret 13. august 2010 av BaronSlask Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Var borti en litt festlig bug på demoen i går (pc) Gjorde som Bradbury i videoen over her; Kjørte full gass over brua. Plutselig tok en usynlig kraft tak i bilen min og MOSET den sidelengs inn i autovernet. Der ble bilen "sveiset sammen" med autovernet, og helt ødelagt. dørene falt av, motoren klikka og karosseriet såg helt jævlig ut:p Jeg digger skade/slitasje modellene, så jeg synes det var bare festlig. Regner med at sånt blir unngått i fullversjonen. Forresten, noen som vet om spillet har gått i trykken? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Prøvde demoen på PC`en igår og må si jeg likte både gameplay og ytelsen meget godt. Med min i7 860 og HD5870, så hadde jeg konstant 60fps med nydelig grafikk. Så dette skal jeg soleklart ha til PC. Mine konsoller får hvile seg så lenge. En ting jeg savnet ved første øyekast. Det var mangel på interaksjon mellom AI`ene i gatene. Her gikk de litt som roboter målløst fremover. I motsetting til GTA4 hvor kommentarene florerer og man opplever både slåsskamper med mer blant AI`ene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå