Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg forsøkte å forhåndsbestille på Elkjøp, men dette er 3. gangen de har slettet min konto på 8 måneder.

EDIT:

Opprettet min konto på nytt ennå en gang og fikk igjennom forhåndbestillingen av "Mafia 2 - Bonus Edition (PC)" med mastercardbetaling.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

Overrasket hvor konge optimisert dette spillet er på pc, 3 sekunder ladetid, ingen lag for meg.(lookin' at you GTA IV)

Tok på physx og godmode, knabba en thompson, gikk inn på en bar og fyrte løs, gangster style. Utrolige mange detaljer som kommer fram

Akkurat det tenkte jeg også! Jeg har ingen monster-über pc, men kunne greit skru opp det meste på high uten at det hemmet spillet. Det eneste som ble litt tungt å svelge for pc'n min var innendørs skytinga etter at det tok fyr i bygget. da ble røyken og ilden ganske krevende.

Elsker at alt mulig av ting og tang knuses og går i stykker, enten ved kollidering med bil eller av kuler. ble bare sittende å leke meg med å skyte på ting. det sprutet fliser og murpuss til den store gullmedalje. Fett at fliser og småstein blir liggende på bakken. På pc versjonen, ikke på xbox desverre. tomhylser ble liggende på 1'ern husker jeg, og det gjør det ikke på 2'ern, noe som er bittelitt skuffende da. det var lett å se hvor du hadde stått og fyrt av på 1'ern

Endret av Slettet+212343
Lenke til kommentar

Virker som at demoversjonen på PS3 er en annen build enn fullversjonen. Ser ut til å være gress og mindre blur her. :hmm:

Mafia 2 - Final Build Screenshots

Edit: Er ikke sikkert det er PS3 versjonen selv om det står PS3 øverst. Men velger å se ann litt før jeg bestemmer meg for en utgave.

Edit 2: PS3 versjon med gress! Sjekk trekanten i venstre hjørne :new_woot:.

Endret av Toffer91
Lenke til kommentar

Jeg forsøkte å forhåndsbestille på Elkjøp, men dette er 3. gangen de har slettet min konto på 8 måneder.

EDIT:

Opprettet min konto på nytt ennå en gang og fikk igjennom forhåndbestillingen av "Mafia 2 - Bonus Edition (PC)" med mastercardbetaling.

Sikker på at du har laget konto i det hele tatt? Hos Elkjøp kan du bestille bare med navn, adresse og epost. Jeg trodde også jeg hadde fått brukeren min sletta, men fant ut at jeg aldri hadde registrert bruker med passord.

EDIT: Snakka nettopp med Elkjøp, og fikk vite at kjøpet mitt hadde gått gjennom. Da er det bare å vente til den 27.08. Irriterer meg derimot at spill ikke kan ha lik utgivelsesdato over hele verden. Surt at amerikanerne får det før.

Endret av BaronSlask
Lenke til kommentar

EDIT:

Sikker på at du har laget konto i det hele tatt? Hos Elkjøp kan du bestille bare med navn, adresse og epost. Jeg trodde også jeg hadde fått brukeren min sletta, men fant ut at jeg aldri hadde registrert bruker med passord.

EDIT: Snakka nettopp med Elkjøp, og fikk vite at kjøpet mitt hadde gått gjennom. Da er det bare å vente til den 27.08. Irriterer meg derimot at spill ikke kan ha lik utgivelsesdato over hele verden. Surt at amerikanerne får det før.

Ser ut som det går ann å trimme bilene litt mer enn det går ann i demoen :whistle:

post-11172-1281625657,6473_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Er 360 kontrolleren mulig å velge under options, og krever som i andre PC spill kun tilkobling på vanlig måte?

Eller velger man mouse/keyboard i options og kan alikevel bruke 360 kontrolleren samtidig? Kjempeartig om man bare kan ha si trådløse kontroller liggende i gripe-rekkevidde for bilkjøringen :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Er 360 kontrolleren mulig å velge under options, og krever som i andre PC spill kun tilkobling på vanlig måte?

Eller velger man mouse/keyboard i options og kan alikevel bruke 360 kontrolleren samtidig? Kjempeartig om man bare kan ha si trådløse kontroller liggende i gripe-rekkevidde for bilkjøringen :)

Hvis det er tilfelle så hadde det definitivt vært optimalt.

Lenke til kommentar

Jøjje meg... håper det blir standard for nye spill. Må du patche spillet for å få til det du nevner ift. PS3 kontrolleren?

Ikke patche, men man må installere en tredjepartsdriver som gjør at PS3-kontrolleren kan brukes, og så bruker man samme driver til å gjøre sånn at den emulerer en Xbox 360-kontroll. Etter dette er det bare å kjøre i vei.

Avhengig av operativsystem kan driveren være vanskelig å installere. Blant annet krever Windows 7 64-bit at man har signerte drivere, noe disse ikke er. Derfor må man trikse litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...