tjalla Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Kom forøvrig over en timer crack. Ikke testet den selv menneh. http://filebeam.com/16c96e23916bdc64067360d199dcc3c5 Why so serious? It's only mud. Endret 10. august 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Dæven, da må jeg hjem sporenstreks og laste ned på XBL eller Steam. Er PC versjonen god og stabil? Foretrekker å teste den der siden jeg kjører 2xHD5870, SSD etc. Ellers har noen skrevet noe om forskjeller på konsoll og PC versjon av utgitt demo? Tenker grafiske forskjeller. Endret 10. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Noen andre enn meg som ikke finner demo på PSN? Thumbs down for det Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Noen andre enn meg som ikke finner demo på PSN? Thumbs down for det For anyone who has Live, you can queue it up here, while the PSN demo is available only for PlayStation Plus users. It’ll be out for non-subs in the normal PS Store update tomorrow. Dvs. I dag er det for PSN +, og i morgen er det PSN Endret 10. august 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Orka ikke lese gjennom alle sidene sidene før jeg posta.. Men takk. Tror ikke det er vits i å bruke så lang tid på å laste det ned når man bare får gjøre første oppdrag. Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Har nå prøvd demoen. Tror jeg kjører alt helt greit i nesten maks (ikke antialasing eller PhysX), altså på "High" eller "Optimized" på den Global Settings. Prøvde å kjøre først på High og så på Low, merka ikke noe forskjell egentlig. Da blir vel ikke FPS noe særlig dårligere, jeg merket det ikke. Men det er noe jeg ikke bare liker med å spille open world-spill på PC. Jeg har spilt GTA IV på PC og PS3, og merker forskjell. Det kan være at jeg har for dårlig mus, er ikke akkurat nå gaming-mus jeg har, og i tillegg er jeg ikke trent i å styre personer og biler i Mafia 2 og GTA IV med tastatur/mus. Men for eks Modern Warfare 2 klarte jeg helt fint på pc-en. Og i tillegg synes jeg lissom alt virker mindre virkelig på pc, er vanskelig å beskrive, men syns at alt er bedre og naturlig på ps3, selv om jeg vet at demoen jeg kjører nå på PC-en kommer til å ha høyere grafikk enn PS3-en. Er det noen som har litt av den samme følelsen som meg? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Da laster jeg ned på 360 fremfor PC. Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Da laster jeg ned på 360 fremfor PC. Jeg tror det bare er meg, grafikken var helt suveren, og god og stabil. Tror bare at jeg ikke finner meg helt tilpass med pc, men jeg skal prøve å justere. Men du har vel helt rått grafikkort, så bare kjør på pc-en, med PhysX på high. Det er ganske rått, når bilen eksploderer og sånn. Jeg synes det er veldig realistisk også Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg forsøker først på 360 så tester jeg på PC senere. Har 25% nedlastet fra XBL. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Kom forøvrig over en timer crack. Ikke testet den selv menneh. Den funker Endret 10. august 2010 av Ashen Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 da har jeg vært igjennom demoen til pc, dette var snadder gleder meg skikkelig til spillet ligger i postkassen. må ta og kjøre litt rundt og utforske litt nå som jeg har vært i gjennom det oppdraget i demoen. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Demoen var helt fantastisk. Dette bringer tilbake minner. I en tid hvor alle dytter ut nye spill og DLC hele tiden, har utviklerne av Mafia 2 tatt seg god tid, og virkelig lagt noe som er verdt å kjøpe. Fikk nesten hakeslepp da jeg først gikk ut av huset og så meg rundt. Satt bilstyringa til simulator, og merka med en gang at dette var uvant. Kræsja hele tida. Men en ting lurer jeg på: Jeg valgte å ikke følge oppdraget i starten, og heller finne på tull. Akkurat i det jeg skulle plante et fint skalleskudd i lovens lange tarm, ble jeg flytta fram til oppdraget. Noen som veit hvorfor? Er det ikke meninga at man skal skyte politiet i demoen? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Elsket demoen. Dette blir bra Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Darn it! Siden demoen ikke kommer før i morgen til PS Store, så fant jeg frem Xbox 360en, brukte en evighet på å koble den til i den trange plassen bak tven. Selvfølgelig må man være Gullmedlem for å laste den ned.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Elendig opplevelse på PS3 iallfall, helt krise! Rett og slett jævlig framerate til tider, og da prater vi mye verre enn RDR.. Får teste PC istedet. Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Demoen var helt fantastisk. Dette bringer tilbake minner. I en tid hvor alle dytter ut nye spill og DLC hele tiden, har utviklerne av Mafia 2 tatt seg god tid, og virkelig lagt noe som er verdt å kjøpe. Fikk nesten hakeslepp da jeg først gikk ut av huset og så meg rundt. Satt bilstyringa til simulator, og merka med en gang at dette var uvant. Kræsja hele tida. Men en ting lurer jeg på: Jeg valgte å ikke følge oppdraget i starten, og heller finne på tull. Akkurat i det jeg skulle plante et fint skalleskudd i lovens lange tarm, ble jeg flytta fram til oppdraget. Noen som veit hvorfor? Er det ikke meninga at man skal skyte politiet i demoen? Vel, de har kanskje tatt seg god tid, men de pumper ut DLC de og, ps3 får blandt annet en eksklusiv. I tillegg kommer alle pre order DLCene... Du ble flyttet til oppdraget fordi timeren gikk ut (10 min), dersom du ønsker å tulle hele tiden, last ned crack linker lengre oppe i tråden. Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Dere som har spilt demoen på PC. Hva slags specs brukte dere, og var dere fornøyde med det i forhold til kvalitet/FPS? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Nesten så det friste å avbestille på PS3, til fordel for PC på grunn av den elendige frameraten.. Helt tragisk! Fungerer my bedre på PCen Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Har du prøvd Mafia 2 på ps3? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ja, og det var en heller dårlig opplevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå