Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Mafia II demo goes live tomorrow for the PS3, Xbox 360, and PC. Want to know exactly when to expect the demo so you can be the first to download it? We have time windows so you can plan accordingly!

 

PS3 North America: August 10, 4 - 6 PM PT / August 11, 12 AM – 2 AM GMT

PS3 International: August 11, 12:01 - 6 AM PT / August 11, 8 AM - 2 PM GMT

Xbox 360: August 10, 2 - 4 AM PT / August 10, 10 AM – 12 PM GMT

PC: August 10, 12 AM PT / August 10, 8 AM GMT

 

http://www.mafia2game.com/community/us/home.php

Lenke til kommentar

Koser meg veldig med bilfysikken. Den største wow-effekten, som samtidig var ganske subtil i sin helhet, var i grunn røyk fra dekkene. Dro en halvpiruett og klampa gassen i bånn og det osa røyk fra det venstre hjulet i fem sekunder i det jeg raste ned gatene. Spillet kan bli hysterisk når man kan begynne å trimme og bytte motorer. Får bare håpe at ikke spillet pålegger deg en form for TCS. Det ser nå iallefall ikke slik ut på bakgrunn av de bilene jeg har prøvd så langt.

Lenke til kommentar

Fantes vell ikke TCS på 50 tallet, så tror ikke du blir pålagt det.

Nå snakker jeg selvfølgelig om et spill og ikke virkeligheten. Såvidt jeg husker så var det en form for TCS i Mafia (som en del bilfysikken). Det var iallefall umulig å få til hjulspinn.

 

Fått testa demoen enda mer og det imponerer meg bare mer og mer. Fikk trimma et par biler, skiftet farge, felger og ikke minst skiltnummer for at den skal bli legal. Det beskrevne TCS-problemet virker å være borte. Hjulspinn, røyk og ukontrollerte sladder - I love it! Kanskje den beste fysikken jeg har sett i et sandkassespill. Merker jeg er veldig spent på hvordan garasjen og bilene blir inkorporert. Ber til gud om at bilene ikke blir reparert av seg selv, finner veien hjem til garasjen din på egen hånd og hvis den knuses helt så er den fucked. Langt morsommere når man ta litt vare på bilene og kanskje heller stjele en bil hvis du tror brettet kommer til å gå hardt utover kjøretøyet ditt.

Lenke til kommentar

Ganske opplagt i grunn. Trykk på 'M' for å åpne kartet og se etter en skiftnøkkel (altså et verktøy). Trykk på den og du vil få en waypoint.

 

Mafia: Joda, man kan sladde men ikke ved hjelp av å gasse. Må jo bare svinge nok slik at bilen blir ustabil og går sidelengs, og såvidt jeg husker var det nærmest umulig å rette den opp skikkelig. Hjulspinn kan jeg virkelig ikke huske i det hele tatt, men ok.

 

Noen andre som har gammaproblemer etter at man har spilt demoen? Skjermbildet mitt er mørkere og det eneste som hjelper å restarte eller da justere manuelt på skjermen.

 

Det ser forøvrig ut som det er en innebygd screenshotfunksjon, som kan benyttes ved å trykke på print screen-knappen. Bildet fryser i et halvt sekund, noe som får meg til å tro nettopp dette. Si ifra om dere finner mappen hvor bildene ligger, med mindre jeg tar grisefeil.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...