nicklasa Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 HEI jeg får ikke spilt av musikk i kazaa lite ...... når jeg trykker på sangen begynner den ikke å spille engang....er det fordi jeg ikke har windows media player ?????? håper på svar Lenke til kommentar
salomo Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 er det fordi jeg ikke har windows media player ?????? Nei men innstaller Media player så skal få spillt av musikken. men TRENGER DU Å BRUKE CAPS I TROPIC??? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Fordi du bruker store bokstaver. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 men TRENGER DU Å BRUKE CAPS I TROPIC??? ehh hva er det Han mente nok: TRENGER DU Å BRUKE CAPS I TOPIC??? Det er ikke spesielt pent å bruke store bokstaver og slettes ikke med en haug spørsmålstegn. Blir oppfattet som roping, noe som i prinsippet er uforskammet. Lenke til kommentar
nicklasa Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 okay det var ikke ment som det.... ville bare at noen skulle se det Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Nettopp derfor ingen liker det... det ser stygt ut og stjeler oppmerksomhet... prøv å reinstalere kazzaa nyere eller eldre versjon(laste ned kazaa lite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå