Gå til innhold

Korrupt fersk installasjon

Anbefalte innlegg

Jeg har I det siste hatt problemer med at jeg blir sparket av serveren jeg spiller på av Punkbuster for md5tool mismatch. Jeg har reinstallert bf2 en del ganger og får feilen på samme filene hver gang. Så jeg fikk noen til å sende meg deres versjon av den samme filen og det virket, men da fannt den neste fil som ikke passet. Jeg har reinstallert flere ganger for å sjekke men filene jeg får er identiske med de jeg har fått før når jeg har reinstallert og fortsatt ikke de rette størrelse og md5 hash. Jeg har prøvd å laste ned ISO'er for å sjekke om det er DVD'en min som det er feil på og flere versjoner av patch 1.5 med samme resultat. Jeg har også prøvd å gjøre en installasjon på laptoppen min og får levert identiske filer som installasjon på desktop PC'en min.

Nå skal jeg reinstallere punkbuster og neste steg hvis det ikke virker er å få noen med en installasjon som virker til å sende meg en komplett ferdig installasjon med alle de rette filene til meg. Er det noen som har hatt lignende problemer?

Jeg kjører windows 7 64bit på desktop PC'en min og windows 7 32bit på laptoppen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...