bkf_94 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei Har jogget mange dager i uken i en liten stund nå.. har gått ned noen kg Men lurer på hvordan eg får ned fettprosenten min, noen som kan fortelle?? Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Kosthold og trening. kunne du være mer spesifikk til hvilket kosthold og hvilken trening? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kort oppsumering av RYP. Spis 500kcal mindre en du pleier pr dag (Dette kan gjøres uten å kutte mengde ved å bytte ut råvarene) Tren for 500kcal pr dag , hvor styrketrening er 3 av dagene i uka. Merk også at styrketreningen er for å beholde massen på den deff, ikke å åke den så ikke bli skuffet over fraværet av resultatene. Merk også at proteininntaket på en deff burde være på 3g pr kg kroppsvekt. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Du kan byrje her. Nå har eg lest litt gjennom RYP (takk for den btw ) så gikke eg litt nedover på siden og der så eg et eksempel på et kostholdsprogram... er eg nødt for å kjøpe sånne ''bars'' og måltidserstattere?? kan eg ikke bare bruke vanlig mat som inneholder samme kcal mengde?? Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nei, det er enda bedre om du får i deg alt gjennom kosten Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bedre er vel relativt, men det stemmer, det heter kosttilskudd og brukes om kosten ikke strekker til eller form å gjøre det lettere og evt billigere. Klarer du å lage kyllingfillet og drikke melk til alle dagens måltider så slipper man jo proteintilskudd i pulverform ja. Det blir ikke billigere og det går ikke fortere, men det smaker annerledes iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå