audun_furnes Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Jeg har en toshiba pc(bærbar).hvordan slår jeg på den? Lenke til kommentar
dilldall2 Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Powerknappen kanskje? Lenke til kommentar
Shroomer Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Du må nok reformatere BIOSen på den. Eller kanskje det er noe galt med driverne til PSUet? Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Du må ha eget sertifikat for å bruke den Lenke til kommentar
BBC Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 For å være litt seriøs :smile: Gå til Toshiba Velg din modell Velg serie Velg "Take a product tour" Voilà Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Prøv "Trykke på knappen" metoden. Den virker alltid for meg. Har du strøm nok? Batteriet kan være helt dødt... Lenke til kommentar
audun_furnes Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 jeg tenkte meg at jeg måtte ha et eget sertifikat..hvordan får jeg det?ringer til toshiba? Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Prøv "Kung Fu" da burdte du få slått den ganske hardt !!! Brekker som en murstein ! Lenke til kommentar
dilldall Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Jeg har opplevd at et ødelagt batteri kan hindre at maskinen starter opp selv om man kjører på strømnettet. Synes å huske at jeg tok ut batteriet og startet opp, men det er en stund siden så jeg husker ikke. Kan like gjerne være at jeg måtte låne et annet batteri. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
larseko Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Quote: On 2002-01-28 11:51, audun_furnes skrev:Jeg har en toshiba pc(bærbar).hvordan slår jeg på den? Det er vel bare å dælje løs det Lenke til kommentar
doofus Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Ah! denne kan jeg: Maskinen din er nemlig sulten! 1. Legg en Wasa fiber knekkebrødskive med makrell i tomat (eller flykræsj om du vil, på tastaturet. 2. Senk skjermen ned over tastaturet og sørg for at du klemmer ordentlig til så knekkebrødet er helt oppsmuldret. Strømen vil kasnkje ikke komme tilbake, men maskinen din vil i det minste lage lyd når du bruker tastaturet. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 å lenge har du hatt den? Lenke til kommentar
xeon Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Har du prøvd PSU kompresjon. Det er ofte psu ikke vil virke med mindre du faktisk dytter hardt flere ganger oppå skjermen. Det hender også ofte, for meg, at jeg må dælje maskinen i bordet et par ganger før den starter. Det skader ikke å prøve vet du ... En siste mulighet vil være å skru opp maskinen og begynne å se om det er noen løse ledninger. Hvis det ikke er det så må du se om du finner noen du kan dra ut.. Håper dette hjelper.. Ikke nøl med å spørre slike fornuftige spm. igjen... Mvh, Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå