Gjest singel 16 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 hei har vært singel en stund, men har nå fått et godt øye til en jente som jeg liker godt. tror også at hun liker meg. problemet er at hun er 3 år yngre enn meg. jeg går 2 videregående mens hun går i 9 klasse føler selv at det blir litt feil men alt e jo tillatt når det gjelder kjærlighet Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skulle tru at det var mogleg... Er ikkje sikker... Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 ...så hva er det du spør om? Hva vi andre mener om dette? (Jeg velger å forutsette at det er det du lurer på). For all del, det kan gå. Aldersforskjellen er nok markant, men bare du tar høyde for den seksuelle lavalder, så ser jeg egentlig ikke noe stort problem. Men dersom du skal tenke langsiktig, så må du også huske på at det vil by på en god del problemer dersom dere er sammen når du er 18 og hun er 15/16 og videre. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 ...så hva er det du spør om? Hva vi andre mener om dette? (Jeg velger å forutsette at det er det du lurer på). For all del, det kan gå. Aldersforskjellen er nok markant, men bare du tar høyde for den seksuelle lavalder, så ser jeg egentlig ikke noe stort problem. Men dersom du skal tenke langsiktig, så må du også huske på at det vil by på en god del problemer dersom dere er sammen når du er 18 og hun er 15/16 og videre. har ikke tenkt noe angående seksuelleting, men vilke problemer vil du frem til når jeg er 18 og hun 15/16 Lenke til kommentar
ølbriller Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 enig med dere... husk at det kan vanskelig bli et forhold som holder(på grunn av at du begynner på universitet samtidig som hun har gjort una ungdomsskolen) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 går ikke på universitet men begynner som lærling neste år Lenke til kommentar
ølbriller Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) skal ikke sitte her og lage problemer for deg, men det vil bli utfordrende... Uansett: Er dette det du og henne virkelig vil, så er det vel ingen som nekter dere å prøve? Endret 7. februar 2010 av mrliverpool Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kan gå bra, det. Ekskona mi gikk i 9. klasse (16) og jeg var 20 år da vi møttes.... Aldersforskjellen hadde ikke noe med at vi ble skilt etter 20 år, heller det at hun ble litt - - - crazy... Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Mitt innlegg Endret 8. februar 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 men begge driver med samme fritids aktivitet og vi trener sammen ps foreldrene mine fant hver andre når moren min var 17 og faren min 22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå