AMajor Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Har nylig fått meg mobilt bredbånd og kommer meg på internett uten noe problem, men hver gang jeg logger meg på nettet så må jeg skrive inn pin-koden. Når dette ikke er noen stor jobb, så lurer jeg på om denne prosessen kan gjøres automatisk i innloggings-programvaren slik at jeg slipper å gjøre det hver gang? Jeg har sjekket programvaren som følger med, men jeg finner ikke ute noe om det i instillingene. Jeg tror også jeg leste en plass om at Netcom ikke ville at koden skulle skrives ned en plass, og dette gjelder vel for digitalt-programvare også? Så der har man et problem. Hadde jeg orket så hadde jeg kodet et program i C++ som gjorde dette automatisk for meg, men akkurat nå så har jeg ikke tid eller motivasjon til å gjøre det. Men hvis noen her inne vet om det går ann å gjøre det på en lettere måte så håper jeg de kan dele det med meg og alle andre som muligens lurer på dette - Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei! Eneste muligheten du har uten å skrive eget program, er å slå av PIN-koden på SIM-kortet. Dette kan du gjøre under innstillinger i programmet som følger med, eller du kan sette SIM-kortet i en mobiltelefon og slå av PIN-koden gjennom sikkerhetsmenyen på telefonen. Lenke til kommentar
AMajor Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 snubbel: jeg slo den av, funka bra. takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå