ChuckBass^ Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Heisann, det er snakk om et msn"virus". Når jeg snakker med noen over msn, så sier de plutselig: "hva er det der?" Og da har msn min sendt ut en link. Denne linken: "http://img87.lmageshack.mn/543534543/imgcrz.jpg" Og har nå lastet ned DDS, og kjørt en scan. Poster tekstfilene som kom opp, så kan dere få se hva det er. Attach.txt DDS.txt Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har samme problemet, folk spør hva jeg linker uten at jeg linker og så er det da den "imageshack" linken. Lenke til kommentar
ChuckBass^ Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Og det hjelper ikke å formatere. For det har jeg prøvd... Lenke til kommentar
iKent Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Om dere blir logga ut nå og da av msn og får slike spm av vennene deres er det ikke et "virus" da har en sånn spam server fått tak i passord og logger seg inn på deres konto og sender linker ut til alle vennene dine. Hadde det før, endra passord og det stoppa. Ikke sikkert det er det nå, men prøv det i allefall. Lenke til kommentar
ChuckBass^ Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Blir ikke logget ut - kommer sånn helt random når jeg snakker med folk. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Allikevel, bytt passord. Endret 7. februar 2010 av WASD Lenke til kommentar
ChuckBass^ Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Da har jeg byttet passord. Får håpe det hjelper Lenke til kommentar
iKent Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Er som regel om du trykker på en link som en annen sender deg(som da er samme virus, at du får sånne.) Evnt spyware som snatcher passord som sender random dritt via din account. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå