qlimaxxx Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Noen som vet hvor jeg finner det så jeg kan fjerne en device å innstallere på nytt ? Headsettet funker ikke og jeg kaster snart alt jeg ser rett i veggen!!! Altså problemet er at noe har f#cked seg så, USB heatsettet ikke kommer opp, noen som vet hvor jeg finner inntsalled devicec på Win 7, så jeg kan fjerne den og innstallere den på nytt ? Please hjelp meg fort før jeg ødlegger noe !!! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ta da med ro. Gå innpå Device Manager (Enhets Behandling på norsk) Der kan du finne enheten og velge "uninstall" Så kan du instalere enheten på nytt Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Ta da med ro. Gå innpå Device Manager (Enhets Behandling på norsk) Der kan du finne enheten og velge "uninstall" Så kan du instalere enheten på nytt Tusen Takk skal du ha ! Endret 6. februar 2010 av eivindooo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå