Garnet Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Hei Jeg vil kjøpe en bærbar pc som er god til yter godt til spill som sims 2og 3, og det vanlige som å se på dvd og surfe. Jeg har hatt stasjonær lenge, men den fungerer tregt når jeg spiller og jeg vil gjerne ha en pc som jeg kan sitte med i sofaen, eller ta med på hytta. Jeg ønsker helst ikke mer enn en rundt 15 tommer i skjermstørrelse. Har lest at mange bærbare kan bli fort varme og slå seg av eller bli ødelagt fort. En slik ønsker jeg absolutt ikke for jeg har ikke nok penger til å sløse ut med etter noen få måneder igjen. Så isåfall tar jeg helelr litt støy, men ønsker selfølgelig at det ikke er veldig mye.. Jeg har lett i dagevis på nettet etter en slik pc til en pris på ca max 6000kr. Det er utrolig mange forskjellige merker, og veldig mange ulike meninger om pcene så jeg blir helt forvirret. Jeg er ikke akkurat den største eksperten på data og jeg håper virkelig at noen som vet litt om dette kan hjelpe meg å finne ett eller flere bedre eksempler på en bærbar som vil passe meg? Men som sagt må den funke fint til spilling, for jeg har sims 2 med alle tilleggspakkene og skal få sims 3. Systemkav til sims 3 finner man her:http://cdon.no/spill/the_sims_3-897946 eller her:http://www.thesims3.com/game/systemreq Er veldig takknemlig for hjelp.. Endret 7. februar 2010 av Garnet Lenke til kommentar
Spillmusa Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei! Jeg er ingen ekspert, men fikk tips herfra om å kjøpe en Acer Aspire 5738ZG med 15,6" skjerm. Jeg har nå hatt den i over fire måneder og spiller Sims 3 så det suser! Bra grafikk (har alt på fullt og kantrulling på) og ingen blackout pga varm data. Heller ikke noe voldsomt bråk fra vifta, selv etter lang tids spilling. Min kjære spiller Conan på den og er kjempefornøyd ("ikke like bra som min egen PC med bedre skjermkort og større flatskjerm, men mye bedre enn jeg hadde trodd!" - sitat min kjære). Jeg betalte 4990,- for den i februar, og tror den ligger rundt der fremdeles. PC'n finnes vel med forskjellige skjermkort, varierende størrelse på harddisk osv og varierer derfor litt i pris, men jeg tror de aller fleste kjører Sims 3 uten problemer. Min har et HD 4650 skjermkort og 500 Gb harddisk og fungerer ihvertfall over all forventning så langt! Jeg anbefaler den på det varmeste! Lenke til kommentar
darket Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 elkjøp har tilbud på en toshiba pc til 4995 denne helga. Toshiba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå