Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tvangstanker som hindrer orgasme

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Ok, here goes..

Jeg er en gutt på 16 år.

Jeg hadde nylig samleie med kjæresten for første gang. Men etterhvert som orgasmen nermet seg klarte jeg ikke tenke på annet enn at en gammel mann klødde meg på skrukken. Dette gjorde at jeg ikke var i stand til å få orgasme. Det ble litt rart når kjæresten min ikke klarte å gi meg orgasme :(

Så til problemet mitt..etter denne episoden har jeg ikke klart å få orgasme i det hele tatt, hver eneste gang dukker bildene av denne gamle mannen med hånda si på skrukken min opp i hodet.

Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette problemet? Noen andre som har opplevd noe liknende? Helsesøster sier at det ikke er unormalt, men jeg vet ikke helt om jeg tror henne.. :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tøft av deg å være så åpen at du spurte helsesøster om det! :thumbup:

Tror jeg hadde prøvd å vri fantasien i retning av at den gamle mannen hadde blitt sugd inn i et svart hull eller noe lignende...

Prøvd å ta kommandoen over fantasien, på en måte. Bare ikke gi opp men fokuser på kjæresten din, kroppen hennes og det dere holder på med.

Håper det ordner seg!!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_LaughingBuddha_*

What you resist persists sies det. Med andre ord jo mere du kjemper mot jo vanskeligere er det å bli kvitt. Lkuet er å registrere at det er der når det kommer uten å bry seg så mye og så forsiktig bringe oppmerksomheten tilbake til det du vil fokusere på, så går nok tankene tilbake til tvansgtankene, men igjen så registrerer du det bare ganske nøytralt og med minst mulig irritasjon og bringer tankene froskiktig og mykt tilbake til det du vil fokusere på. Etter mange nok ganger så gir tvangstankene opp. Men hvis du friker ut og stritter i mot så vokser de og "låser seg".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...