Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Peugeot speedfight 2

Marbyz

Anbefalte innlegg

Jeg driver å ser på scooter for tiden, og sitter naturlig nok med noen spørsmål.

Etter å ha surfet litt på nettet, virker det som om Peugeot Speedfight 2 er et godt kjøp. Noen med erfaring?

Hvordan er Speedfight 2 sammenlignet med 3? Hvor mange km kjører du/dere på full tank, hvordan er forbruket sånn generelt? Hvordan er det å kjøpe brukt scooter, er de som regel "utkjørt" og slitne? Eller burde jeg kjøpe ny?

- Novair :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Speedfight er et meget godt alternativ. Vist dei er orginale da er dem snille på bensin forbruket og mitt syn så går dem langt uten trøbbel, da jeg har hatt vivacity og der er samme motor som speedfight og min holdt lenge uten vedlikehold. Og kjøpe ny lønner seg ikke vist du tenker økonomisk, men vist det er en scooter du skal ha en stund da går nå det og.

Kan også annbefale andre merker. Honda X8R-S og Honda SFX og Peugeot Vivacity og Yamaha aerox /jog r/jog rr og Sym Jet / Sym jet Euro X.

Meget gode og pålitelige scooterer! :)

Lenke til kommentar

Vi har en her i huset (SP2), som er "tilbakestilt til fabrikkstandard". Holder man seg til fartsgrensene for scooter, bruker den mindre bensin enn hvis den er plombert, fordi den ikke trenger å gå på full pinne hele tiden.

Bensinforbruket på en moped er tross alt så lavt at det ikke er stort å bekymre seg for?

Solid, skikkelige bremser, brukbart lys, et godt kjøp. Men eksosanlegget ruster fort. Eneste svakheten så langt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det ser ut til at det har blitt verre å skaffe seg en Speedfight 2 for tiden, derimot er det mye lettere å skaffe Speedfight 3. Hvordan er 3`ern sammenlignet med Speedfight 2? Er det mest kosmetisk forskjell, eller er det gjort store endringer under plasten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...