dragon95 Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg hadde aldri orka å trene hver dag, bortsett fra mandagen. Og jeg tror heller ikke du kommer til å klare å gjennomføre alle treningsøktene gjennom 8 uker. Det kommer til å ta en del tid fra deg osv. Er du nybegynner? I såfall tror jeg dette programmet kommer til å hjelpe deg lite. 3 øvelser på biceps og to ro-øvelser på samme dag. Jeg er litt skeptisk. Jeg har null biceps-øvelser og en ro-øvelse, én øvelse for bryst og én for skuldre. Jeg trener hele kroppen og har hatt gode resultater med det også. Men du kan jo prøve, så kan vi se hvor langt du kommer Hadde vært interessant å vite hvordan dette vil fungere på deg og om du får noen resultater og god fremgang av dette, og se hvor mye kroppen din tåler. Så jeg sier bare kjør på! Du får sikkert noen erfaringer av å bruke dette programmet også. Noe som er kjekt å ta med seg videre. Okei. nja, vet ikke helt om jeg er nybegynner, er vel kanskje det. men har trent ei stund da. for gikk på boksing i nesten et år og har trent styrke i ca 2-3 måneder nå.. men den første måneden hadde jeg ikke noe bra program.. ja. har tenkt å prøve, som jeg skrev; jeg har tenkt til å prøve ut forskjellige program for å se hvilket jeg syns jeg får mest resultater ut av. kan gi det tilbakemelding om det er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå