MrLee Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hej, jeg har en Dell Inspiron 8200 nå nettopp så trakk en kompis på skolen ut feil strømkabel, min istedet for sin egen... når han oppdaget feilen, stakk han den inn igjen...det førte til at skjermen skjermen startet å flimre noe inni hel. tykke, oransje horsiontale linjer dekket skjermen slik at jeg så hvidt kunne se hva som skjedde...jeg gikk ut av CS, som jeg spillte da det skjedde, og oppdaget at windows XP desktoppen var lik...etter en reboot var jeg kvitt det problemet, men merket at flesteparten av iconene på desktoppen var korrupte...sånne små hvite og svarte firkanter i dem. Den lille pilen som indikerer at det er en link var borte, istedet var det en hvit boks der. etter nok en restart (dennegang med 40 sec. venting før omstart) var icons fremdeles korrupte. Men jeg kunne refreshe Icons på snarveier slik at de vistes korrekt. "Link pilen" var hvit uansett, og det er fremdeles korrupte icon på de linker og slikt jeg ikke kan forrandre icon på, f.eks word og frontpage.... hjelp? maskinen virker ikke skadet utenom... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 det løste seg... jeg startet CS igjen, spillte litt, og da jeg quitta, var alle icons normale igjen... go figure... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 hehe såå dette og hadde ikke peil, bra at det løste seg da Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 ja han kompisen min var ganske nervøs for at han måtte erstatte noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå