glenmb94 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei... jeg har et STORT problem ! D: Jeg skulle laste opp en gamer video jeg har laga. men da jeg kom halvveis i opplastingen satt internett ut. det kom tilbake rundt 3 timer etterpå. prøvde på nytt, men samme problemet. ble irritert... brukte opera til å laste opp, har ikke prøvd firefox. men det skal da ikke ha noe å si? Har nå fått lasta opp videoen via windows live movie maker, noe som faktisk gikk fortere enn hvis jeg skulle ha lasta det opp via browser... er det flere som har dette problemet? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Det kan vere flere grunner til at uppload ikkje fungerte. Det kan vere du mista kontakt med servern (youtube) eller korrupt overføring osv. Trulig var det sjølve valget av codec som var problemet. Du brukte Windows live sitt publiserings verktøy, Dette verktøyet er laget for publisering på nett steder som facebook, youtube osv. Og den render filmen i riktig format og filen er godt komprimert. Du fekk no publisert filmen til slutt. Endret 6. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå