emilaleksander Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei Er usikker på hvem av disse jeg vill kjøpe; -Samsung 46" LCD TV - LE46B655 LCD (ca 11k) -PANASONIC 46" PLASMA TV - TX-P46G10E Plasma (ca 11k) Når jeg var i butikken og så på de syntes jeg panasonic´n hdde bedre sort nivå, mens samsung hadde mye skarpere bilde. Spiller mye PS3 og liker også og se film=) hvem ville dere tadt??? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg hadde gått for Samsung, men hvilke prisklasse tenker du på da? Kan jo være du finner bedre tver på nette til den prisen du vil bruke. Lenke til kommentar
emilaleksander Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Tengte på alt ifra 1kr til 10-12k Vill ha størelse 40 - 50 Har sittet i hele kveld å lest å kikket på tv´r. Synes det er et vir-var med tall og bokstaver Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hehe det er det, men når du først skal kjøpe noe. Så bør du kjøpe det nyeste som er komt synst jeg LED-tv er ganske amacing. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Både "skarpere bilde" og "bedre sortnivå" kommer an på hvordan TVen er kalibrert, hva slags signal TVen får etc. Ikke godt å si hva som er best basert på to TVer som antakelig står i "shop mode" (overdrevne farge- og kontrastinnstillinger). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå