Left Blank Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Obs! Man trenger firefox 3.5+ eller opera for a se fonten! Helst er jeg ute etter kritikk bare fra folk som ser siden slik den skal se ut, ellers sa vises courier fonten, som ikke er like snaxy. http://machinecode.org/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du bør så absolutt gjøre noe med fonten som kun kan vises i enkelte browsere og browserversjoner. Man får ikke folk til å bytte browser bare for å se nettsida di. Få heller koden til å passe med ALLE nettlesere. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Det gar ikke siden bare opera og firefox stotter font-face.. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 da må du enten ditche font-face eller legge til alternativ side for browserne som ikke støtter det forøvrig 2 store feil på siden, ac/dc mangler på musikklisten og wall street på filmlisten! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 da må du enten ditche font-face eller legge til alternativ side for browserne som ikke støtter det forøvrig 2 store feil på siden, ac/dc mangler på musikklisten og wall street på filmlisten! De far da nesten level med courier fonten, er bare det som er forskjellig ;P Omtrent alle visitors hittil bruker firefox. Tror nesten vi må ringe Kripos for bildesida di haha mja, noe jailbait der ja. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 ville vel heller være mer effektivt maile hosten/isp'n server står på da så når siden er offline er egentlig browserproblematikken også løst. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 cruzader er jo ikke noe ulovlig pa siden.. ungt er lungt! Lenke til kommentar
radivx Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Likte designet på siden. Personlig ville jeg kanskje hatt litt mindre "marg" mellom teksten og menyen og kanskje hatt en litt mer spennende ASCII art som overskrift. Kanskje tom. dratt inn 16bit art, ettersom designet ditt helt fint tillater det og det ofte blir litt mer tiltalende. Bildeloggen din kunne nok godt fått seg en facelift som står i stil med resten av siden. Innholdsmessig er ikke siden veldig spennende ettersom de tingene som kanskje teller mest (f.eks. musikk og shadowrun arkiv) er gjemt bort i et eldre design. Men det kommer vel seg? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 takk radivx! Angående det med innhold så er det alltid et problem. Jeg har tenkt å utdype siden med flere sub domener om teamer som interesserer meg, mens hovedsiden var tenkt som en personlig hjemmeside om meg selv. Designene på disse sidene er noe jeg arbeider med kontinuerlig.. Jeg liker å separere i sub domener istedenfor å ha alt på hoveddomene, men det er bare personlig preferanse. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg har slettet litt off topic. Er dere uenig i noe av innholdet på en side så kan det kanskje tas på PM eller i en dertil egnet tråd. Her er det design som er tema. Geir Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 IE støtter jo font face? Har brukt FontFace på IE sjøl, har ikke lagt merke til noe galt. Du er nødt til å laste opp fonten dog, men det funker ja. Ellers ville jeg brukt Cufon eller noe sånt istedet. Da virker det ihvertfall overalt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har du endret noe på siden? Er jo ingenting der... 9 linjer med tekst er vel ikke store tingen å spørre om kritikk for? Angående jailbait bildene; Vil anbefale å fjerne de før du får diverse instanser på nakken. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Har du endret noe på siden? Er jo ingenting der... 9 linjer med tekst er vel ikke store tingen å spørre om kritikk for? Angående jailbait bildene; Vil anbefale å fjerne de før du får diverse instanser på nakken. Hehe, dette er en gammel thread.. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Når ble 20 dager gammelt? Endret 2. mars 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå