eivind84 Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Takk for turen folkens! Ble da en del ålreite bilder i dag og Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Takk for turen folkens!Ble da en del ålreite bilder i dag og :!: :!: ..det var mye der du hadde sansen for ja, så jeg. (Forresten, Helena ymtet om at hun måtte tilbake også..., og til og med jeg ble hekta på mye rust, skrap og forfall der...særlig var det fascinerende og nostalgisk å famle seg frem i den gamle Dora'n som har fått forfalle.) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Her er mine bilder fra dagen idag. Gå vekk fra lyset! Håndholdt, 0,5 sek. Gul snø med helt ny mening Tatt ved en barnehage på Svartlamoen. Metal! Vanndråper på en hengelås The easy twenty Nidelven. Skal lage en HDR-utgave etterhvert. Snurretrapperier og krøllskygger. Samme motiv som Eivind84, men litt annet utsnitt og farger. Edit: Et bilde jeg glemte. Fint at nye fjes vet hvordan man skal gjøre det ordentlig på fototreff. Endret 6. februar 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
JReinaas Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Her kommer noen få av mine bilder. Takk for en hyggelig tur i dag:) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Mye bra dere fikk i skuddlinjen i dag ja...nesten så man ikke tør legge inn her, tar litt tid før jeg får redigert. Legger disse tre foreløpig: Halvparten av den blide foto-gjengen: Egentlig motstander av våpen, men jeg falt litt for denne: "Hadde engang en båt.....". Denne er litt vittig, i og med Dora var tyskerbygd for helt andre båter: RandiA Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Her er mine bilder fra dagen idag. Gå vekk fra lyset! Håndholdt, 0,5 sek. Mye bra! Spesielt denne. Her kommer noen få av mine bilder. Takk for en hyggelig tur i dag:) Lenke til kommentar
arela Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Supert, og synd det ble DNS (did not start) her. Får se om det blir en tur i morgen i stedet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Snurretrapperier og krøllskygger. Samme motiv som Eivind84, men litt annet utsnitt og farger. Den snurretrappen skulle jeg gjerne sett i den vinkelen..og den i svart-hvitt nedenfra var flott....ikke alt man får med seg... "fotograf-bildet" ditt var jo en god idé også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Singing in the Rain...på Lademoen har ingen lagt inn enda: Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Masse fine bilder som vanlig allesammen! ^ Ratleto: liker speciellt ditt förste. JReinaas: Imponerende. Ser jeg har litt å läre om etterbehandling... EC Dahls bryggeri: Gruppen på café Ramp: Utsikt fra snurretrappen: Lenke til kommentar
Dallaz Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Så utrolig mange kule bilder!!! Jeg bor akkurat ved der dere gikk, og har prøvd meg på noen av de samme motivene. Kan hvem som helst bli med på turene deres? Skulle i såfall ønske jeg så det før, for jeg fikk det ikke med meg før nå Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Utsikt fra snurretrappen: Jøss, så flott utsikt du fikk fra snurre-trappen, Helena....og "Singing in the Rain"-bildet har du croppet så fint, skal gjøre det med mitt jeg også.... Lenke til kommentar
arela Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, åpent for alle - første lørdag i måneden. Lenke til kommentar
MLang Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Takk for turen i dag - fint å se dere igjen - har ikke vært med siden de snasne grisene på Rødde! Wow - så mye spennende! Den trappa med skygge - var den på del 2 etter Ramp? Nede på havna? Ikke helt det sammen med en plain trapp fra Lilleby - men fin grafitti da Grafitti og piggtråd på meg i dag... Gladmotiver for februar? Eller med rust og lys gjennom hull i rusten? --Mette Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Så utrolig mange kule bilder!!! Jeg bor akkurat ved der dere gikk, og har prøvd meg på noen av de samme motivene. Kan hvem som helst bli med på turene deres? Skulle i såfall ønske jeg så det før, for jeg fikk det ikke med meg før nå Jada, er åpent for alle hver første lørdag, som arela skriver. Følg med i tråden for fototreff i Trondheim for hvor og når vi skal møtes. Det kan hende vi utsetter treffet nå og da, og også at vi tar et "mellomtreff" pga besøk fra andre kanter av landet og sånn. Hver sommer er det også Scott Kelby's Worldwide Photowalk, som også er verdt å få med seg. Takker for kommentarer ang. bildene mine forresten, Randi og dere andre. På forhånd hadde jeg ikke de helt store forventningene til motiver, da industri ikke er min sterkeste side (eller interesse, vet ikke helt). Men ble fornøyd med flere av bildene, og overrasket altså meg selv litt. Lenke til kommentar
POO67 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Hei, og takk for en fin tur! Det gir også inspirasjon å se alle de fine bildene dere legger ut! Nedenfor følger et utvalg av de jeg tok. Har forsøkt å bearbeide raw filene, men er noe usikker på hvordan det gikk.. Gi gjerne tilbakemelding! Mvh Per-Ove Ikke lett å komme seg ut på denne balkongen. Kåkefot? Fine farger.. Mitt første bilde av en grafitti.. Et lite utsnitt av et større bilde.. Har sett et liknende motiv i et fotoblad.. Artige fargenyanser.. Tre mot betong.. Endret 11. februar 2010 av POO67 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Fine bilder Per-Ove, synes du har fått noe spesielt ut av enkle motiver jeg...morsomme utsnitt på enkelte også. Og her er noen flere fra idylliske Lademoen: RandiA Endret 11. februar 2010 av RandiA Lenke til kommentar
MLang Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Per-Ove: Så lækkert det gittervinduet med ulike farger på refleksjonene var! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Ratleto har opprettet en Flickr gruppe for Akam foto-treff....da legger jeg snart inn resten der tenker jeg. Randi Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Ratleto har opprettet en Flickr gruppe for Akam foto-treff....da legger jeg snart inn resten der tenker jeg.Randi Ikke det som var meninga, Randi. Alle bilder som ble tatt på treffet, som du vil legge ut, bør ut i denne tråden (og fremtidige tråder for treffene). Flickr-gruppa er ment som et sted man samler alle bilder fra alle treff. Tråder som dette synes jeg virkelig skal bestå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå