Martindani Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei, håper dette er riktig sted å poste dette. Jeg kobla Ps3'n til Tven med HDMI-kabel, men når jeg går inn på HDMI-kanalen, så står det bare "Modus støttes ikke". Noen som vet hva som må gjøres? Setter stor pris på raske svar, da dette må løses så fort som mulig Har såvidt prøvd å søkt det opp, men uten å finne svar. Lenke til kommentar
Sheriff1 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 har du tidligere spilt med Scart kabel? isåfall må du endre innstillingene på ps3 Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Prøvd andre HDMI-innganger på tv'en? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Fant ut av det. Var visst ikke verre enn at jeg måtte holde inne startknappen på Ps3'n i en liten periode, før det kom opp en meny. Der skifta jeg oppløsning, og alt ordna seg Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Har samme problemet, og har prøvd alt dere sa. Har en Samsung 55" LED.. EDIT:Fikset det Endret 30. november 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå