BlueCreature Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er nå snart ferdig med ungdommskolen, og vår siste musikk oppgave var akkurat det å lage en musikkvideo. Vi har et problem. Ingen av oss har noen ide hvilken musikk vi skal velge til videon vår. Jeg liker selv for det meste metal, så det blir veldig vanskelig å lage en sync til det. Ser gjerne for meg en enkel sang med mye forskjellig handling i seg. Har selv en god del erfaring med filmredigering, så ser ikke på det som et problem. Jeg sier ikke at dere skal lage alt for meg, men noen ideer og forslag sier man ikke nei til! takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Det er ikkje så vanskeleg som du tru og sync sjølv til hardcore metal men veldig mye arbeid. Vist du vill ha anbefaling til ein song er enkel, vil eg anbefale Foo Fighter - The best of you (Rock sjangeren) Veldig lett song og arbeide med. EDIT: Sjølv laga eg ein musikk video på ungdomskulen. Då tok me det ganske enkelt og valgte Vinskvetten - Ingolf Kvamme. Siden vi klarte og remake scene som dei beskrive i teksten blei prosjektet vellykket. Endret 6. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 tj, er dette deres film ? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Lag noe lingende dette : Se filmen hos Youtube Hadde vært kult.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nei, det er ikkje filmen me laget. Det er snart 6 år siden eg lagde den filmen med 3 andre fra skulen. Har kanskje ein kopi av den endå ein plass men då må eg leita gjennom gamle kassetene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå