4588pkdkrikue5c Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei, Eg ser no at eg bør få meir kunnskap om Javascript. Eg kan spare meg mykje energi om eg ikkje tek alt frå tjenaren (PHP), og dessuten får eg plutsleg meir kontroll på innhaldet. Nytter litt Jquery allereie, men forstår ikkje så godt som eg forstår PHP. Så, har dei nokon gode stader eg kan lese meg opp? Når eg skulle lære PHP leste eg "Webprogrammering i PHP", og likte veldig godt måten dei gjekk gjennom ting på der. Lese litt, så eit døme til slutt. Var lettere å forstå då, samt at boka kunne nyttes som oppslagsverk til eg fekk det i fingrane. Finner eg noko liknande til Javascript? Liker godt bøker, men nettsider er greitt det óg. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg likte veldig godt 'DOM Scripting'. Den er ganske grunnleggende men gir godt innblikk i konseptuelle ting, patterns og metodikker. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Akkurat, takk for svar! Får eg kjøpt denne i Noreg? Det er ei bok me snakker om no? Har du noko lenkjer til butikkar? Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du får den på amazon.com. Kan anbefale den jeg også Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Supert. Litt off-topic, men korleis er det med moms og frakt? Trudde det ikkje var noko spesielt mykje på bøker, eller tek eg feil no? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Bøker er unntatt moms. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Men det høyres flott ut! Då bestiller eg berre den trur eg. Trenger å forstå Javascript betre. Takk for svar alle samen Redigert: Trur ikkje dei hadde boka på lager.. Dei hadde ho på Barnes & Noble.com. Nokon som har erfaring med dei? Brukt? Endret 7. februar 2010 av steffenz Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Av Javascript bøker så anbefaler eg to bøker sterkt. Den første er Javascript The Definitive Guide og den andre er Pro JavaScript Techniques. Dei andre har vore så som så Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg kan anbefale - som Hein nevner - «DOM Scripting». Fin bok som gir en fin introduksjon på hvordan man skal skrive JavaScript på en god måte. Ellers kan jeg også anbefale «The Javascript Anthology - 101 essential tips, tricks & hacks». Sistnevnte kan kanskje fungere bedre som et oppslagsverk i forhold til førstnevnte, men en god bok om Javascript uansett Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Vil anbefale java script: The definit guide Hvis ikke kan du jo ta en titt på en av disse sidene: jQuery For Designers Nettuts: Tutorials -> Javascript David Walsh Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Fekk tak på ein PDF av boka dei nemner no. Har tenkt å kjøpe ho óg, men den låg ute på veven. Bøker er jo best på trykk uansett, så når den kjem på lager på Amazon kjøper eg den. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Fekk tak på ein PDF av boka dei nemner no. Har tenkt å kjøpe ho óg, men den låg ute på veven. Bøker er jo best på trykk uansett, så når den kjem på lager på Amazon kjøper eg den. Jeg mener å ha hørt at man leser omtrent 25-30% tregere på en monitor enn om man leser i en fysisk bok, så da sparer du jo litt tid i opplæringen, om du leser fra boka i stedet for å ta piratveien. Endret 8. februar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Ja boka skal eg no kjøpe uansett. Tykkjer ikkje om å lese på skjerm. Det er berre mens eg venter. Rekner vel med at det ikkje har forlagets velsignelse, men etter eit kjapt google søk etter namet på boka + PDF kom det berre opp ei fil. Men det var då greitt, så fekk eg sjå litt kva det handler om - og eg treng å lese det. Så eg våker over postkassa no! Eller det vil sei, eg venter på at den kjem i salg på Amazon igjen - dei hadde to-tre veker leveringstid no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå