Nickless Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei. Kjøpte en ny Blu-ray film idag. Satt den inn i PS3'en min og alt så ut til å funke helt til jeg skulle velge språk, når jeg har valgt språk blir skjermen helt svart akkurat som om filmen skal til å starte, men det skjer ingenting. Dette gjelder uansett språk jeg setter på. Av og til når jeg prøver å starte den filmen på nytt kommer det bare opp et "snøbilde" før det plutselig kommer opp advarsel om at man ikke kan kopiere filmen og blablabla. Også er det rett til språkvalg menyen igjen. Er det PS3'en som er dum, eller er det rett og slett filmen det er noe galt med? Prøvde med en annen Blu-ray film og den funket! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg går ut i fra at det er noe galt med filmen... Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Var noen som mente det kunne være sonen som PS3 min ikke støttet. Men skal den da i det hele tatt klare å starte filmen da? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Full-HD tv? Funker spill? Hvis de funker så er det ikke noe galt med ps3'en, hvis ikke de funker så blir det englandtur på spilleren din desverre. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Mulig filmen ikke er enkodet i 1080p/24, men 1080i/50(?), og at TVen din ikke klarer å forholde seg til signalet. Hvilken film og sone er det? Edit: Også greit å vite, hva slags TV har du? Endret 17. februar 2010 av svinepelz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå