avid Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) . Endret 6. februar 2010 av klarfordimm Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er ikke fritaksgrunn at du har eget firma, du kan søke om næringsbidrag. Lenke til kommentar
avid Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) . Endret 6. februar 2010 av klarfordimm Lenke til kommentar
avid Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) . Endret 6. februar 2010 av klarfordimm Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Vurderer å dimme på "psyken". Gjør meg ikke så mye å ta en tur til legen for å finne på noe. Da er det jo dumt å fortelle det på et internettforum, ettersom det er straffbart å oppgi falsk sykdom for å unndra seg militærtjeneste. Det er ikke SÅ mange mann som skal på HV-øvelse førstkommende tirsdag som dukker opp med en rykende fersk legemelding om at de er kykelikokos, og det er heller ikke så veldig vanskelig å spore IP-adressa di. Du tror vel ikke at det ikke finnes en del ærlige og troskyldige HV-folk på dette forumet, som kan finne på å nevne dette for noen? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Vurderer å dimme på "psyken". Gjør meg ikke så mye å ta en tur til legen for å finne på noe. Da er det jo dumt å fortelle det på et internettforum, ettersom det er straffbart å oppgi falsk sykdom for å unndra seg militærtjeneste. Det er ikke SÅ mange mann som skal på HV-øvelse førstkommende tirsdag som dukker opp med en rykende fersk legemelding om at de er kykelikokos, og det er heller ikke så veldig vanskelig å spore IP-adressa di. Du tror vel ikke at det ikke finnes en del ærlige og troskyldige HV-folk på dette forumet, som kan finne på å nevne dette for noen? Spesielt siden noen ærlige og troskyldige ikke-HV-folk som noterte seg navnet som vedkommende faktisk oppga i første post. Lenke til kommentar
40mm Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Vurderer å dimme på "psyken". Gjør meg ikke så mye å ta en tur til legen for å finne på noe. Da er det jo dumt å fortelle det på et internettforum, ettersom det er straffbart å oppgi falsk sykdom for å unndra seg militærtjeneste. Det er ikke SÅ mange mann som skal på HV-øvelse førstkommende tirsdag som dukker opp med en rykende fersk legemelding om at de er kykelikokos, og det er heller ikke så veldig vanskelig å spore IP-adressa di. Du tror vel ikke at det ikke finnes en del ærlige og troskyldige HV-folk på dette forumet, som kan finne på å nevne dette for noen? Spesielt siden noen ærlige og troskyldige ikke-HV-folk som noterte seg navnet som vedkommende faktisk oppga i første post. Sjelden jeg bruker slike utrykk men, men klarer ikke å dy meg : pwned Lenke til kommentar
avid Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Hei, kan avslutningsvis opplyse om at jeg nå er ute av HV for godt. Kreativitet er stikkordet! Lenke til kommentar
frevild Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Gratulerer, tøffen. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Skikkelig feigt gjort å slette alt du har skrevet her op. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå