Gå til innhold

Finnes det en oversikt over utenlandske sider å kjøpe fra?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg vil utvide film og spillsamlingene mine og er ute etter utenlandske sider å bestille fra, helst med fri frakt. finnes det en tråd med slik info her? helst en hvor alle sidene er nevnt i første post slik at man ikke må lete gjennom hele tråden.

jeg har nettopp opppdaget biit.no som er amazon på norsk med priser i kroner. jeg vet om play, men hvilke andre er det? har biit.no gratis frakt? stemmer det at filmer fra play.com kan få litt juling i posten? er det slik for biit.no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg vil utvide film og spillsamlingene mine og er ute etter utenlandske sider å bestille fra, helst med fri frakt. finnes det en tråd med slik info her? helst en hvor alle sidene er nevnt i første post slik at man ikke må lete gjennom hele tråden.

jeg har nettopp opppdaget biit.no som er amazon på norsk med priser i kroner. jeg vet om play, men hvilke andre er det? har biit.no gratis frakt? stemmer det at filmer fra play.com kan få litt juling i posten? er det slik for biit.no?

Dette spurte du jo om i går og...

Biit.no er ingen forhandlar, dei leverer ingenting, dei sel absolutt ingenting. Einaste dei gjer er å oversetje prisen til norsk og lenke til Amazon sine nettsider. Det står på nettsidene til Biit.no at frakt kan koste frå 20-50 kroner, men det er avhengig av prisen frå Amazon. Biit.no sender ingen verdens ting. Fraktpris får du oppgitt når du skal bekrefte ordren på Amazon.

Eg har kjøpt fleire hundre DVD-er frå Play.com, enkelte har kanskje ein skade, men dei aller fleste har kome i god behald. Det er og umogeleg å vite om varen vart skada før eller under frakt. Skadene er kosmetiske og ubetydelege, litt knekt plastikk i eit hjørne.

Alle pakker får like mykje juling frå posten, skadepotensiale er avhengig av måten dei er pakka inn på.

Trur det finnes eit par andre sider med gratis frakt, men det er svært sjeldan. Play.com er i mine auge ganske suveren på det området.

Lenke til kommentar

Jeg ville lest linken til Gunfreak en gang til. I den tråden står alt du trenger å vite.

Husk at ingenting i denne verden er gratis. Når play.com reklamerer for gratis frakt er det fordi fraktprisen er bakt inn i prisen. Er prisen veldig lik f.eks fra Amazon UK ender ofte amazon som billigere fordi de trekker fra VAT med mindre det blir sendt fra Jersey (eller var det en annen øy uten VAT?). Dette gjør ikke play.com

Lenke til kommentar

Alle varer på http://biit.no er nye (vi selger ikke brukte).

Frakt er ikke inkludert i prisen. Typisk frakt på et spill eller en film ligger på ca. 20,- med dagens kurs. Den endelige prisen du betaler får du i "kassen" hos Amazon (den skal aldri være langt unna den du får presentert på http://biit.no). Vi har vurdert å vise pris inkludert frakt, men har gått bort fra dette fordi det avhenger for mye av hva du legger i handlekurven.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

flott at butikker tar seg tid til å svare her, om det ikke bare er noen som tuller. bare det ikke blir for mye reklame så tviler jeg også på at moderatorene vil bry seg.

Lenke til kommentar
kan man betale med paypal på amazon?

Tror ikke det, men du kan legge inn Visa kortet ditt i Amazon, det er 100% trygt ingen fare. Husk på at Amazon er verdens største nettbutikk, og bare en eneste sak med missbruk fra deres side vil gå enorme konsekvenser.

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp opppdaget biit.no som er amazon på norsk med priser i kroner. jeg vet om play, men hvilke andre er det? har biit.no gratis frakt? stemmer det at filmer fra play.com kan få litt juling i posten? er det slik for biit.no?

De kan få skader men det gjelder absolutt alt du får tilsendt i posten, eneste du kan gjøre for og hindre sånt er jo og laste digitalt (har personlig aldri fått noen skadede filmer fra play.com)

Spill butikker norge/utlandet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=914500

Endret av Monday
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...