Gå til innhold

[Løst]Få innstillingene tilbake til standar


Anbefalte innlegg

Hei,

 

På min skole-pc så er det mye som rett og slett er feil. Dette kommer av at noen i klassen er ganske flinke på data, og greier å gjøre mye kødd. Om fredag så byttet de skrivebordsbakgrunn til et ganske stygt bilde for så å gjøre at det er umulig å bytte det igjen. Jeg vet hvordan man vanligvis gjør det på skole-pcer, men der bildene skal ligge, ligger det ikke. Jeg finner det rett og slett ikke noe sted. Derfor vil jeg gjerne bare resette alle innstillinger jeg har gjort så alt går tilbake til standar. Alt av nedlastede programmer vekk, bakgrunn til standar, dokumenter vekk etc. Vet at man iallefall kan gjøre slik på mac (sette den tilbake til et valgt tidspunkt), men vet ikke hvordan man gjør det på XP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei,

 

som jeg ser det, er det ikke lenge siden du har blitt utsatt for dette!

da bør du ta en gjenoppretting av systemet. ( med mindre du har slettet disse,

som jeg tviler på )

 

det er lenge siden jeg var borti XP men du kan prøve i kontrollpanelet, sikkerhet

og gjenoppretting.

 

lykke til

Lenke til kommentar

Jeg sender en stor, stor takk til deg, p@ge! Virkelig, du er en livredder av rang! Jeg har akkurat utført systemgjenoppretting (til 25. Januar var det), og det fungerte faktisk. Bakgrunnen min er den samme gamle og alle de forandringene jeg ikke ville ha, er ikke her. Jeg måtte kjøre i sikkerhetsmodus resten av fredagen, og designet der gjorde meg rett og slett sur. Du har rett og slett reddet meg, p@ge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...