Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Jeg vil prøve å få fatt i gmail adressa med kun navnet mitt foran, men den er jo klart noen som har tatt før meg (Og nei, jeg bytter ikke til hotmail ). Hadde tenkt å tilby 5k i første omgang til hvem nå enn som har denne. Hva mener dere er en reell pris for en epost adresse ? Endret 6. februar 2010 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hele, eller deler av navnet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Veldig lite, faktisk. Grunnen er at man kan opprette domener på egenhånd, og dermed få enda enklere og "mer seriøse" adresser. [email protected] vs [email protected] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Kun fornavn. For eksempel "[email protected]". Slenger jeg inn både mellomnavn og etternavn så regner jeg nok med det er ledig Endret 6. februar 2010 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er lang mer proffere med å ha hele navnet. Det som er kjekt er at det er lett for andre å huske Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 prisen er jo opp til hvor mye du vil ha det. Men skulle jeg først brukt så mye penger hadde jeg heller kjøpt et eget domene, [email protected] Du kan om jeg ikke tar feil bruke det på Gmail også. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kan du ikke hete noe som f.eks [email protected] ( skulle etternavnet begynne på bokstaven A ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Kan du ikke hete noe som f.eks [email protected] ( skulle etternavnet begynne på bokstaven A ) Det har jeg allerede. Men det er nesten det samme som å ha kjellA1983@hotmail.. utrolig tungvindt. (Jeg heter ikke kjell heller, men bare som et eksempel altså ) Endret 6. februar 2010 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Som jeg nevnte i sta elsker jeg fulle navn. Eks så er min ole.marius.svendsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Som jeg nevnte i sta elsker jeg fulle navn. Eks så er min ole.marius.svendsen Om vi hadde hatt samme navn, så kunne vi bytta.. Jeg vil ha det enkelt, og så liker jeg gmail. enkelt og greitt. Endret 6. februar 2010 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 min adresse lyder slik,. Om jeg heter Kal Roland Rippestad så er gmail adressen min [email protected] Men det er ikke navnet mitt, men er i det systenet jeg har adresse, <Fornavn><første bokstav i mellomnavn><første bokstav i etternavn>. Begge etternavnene har samme forvbokstav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå