rattaa Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei! Nå har jeg roota heroen min, kjører mocado 3.1, installert Market Enabler, men har fortsatt ikke tilgang til betalte programmer.. Hvorfor? Jeg ser at inne på Market Enabler kan jeg trykke inn no tall av no slag.. har det noe med det å gjøre? Jeg har søkt rundt på forumet her, xda osv uten å finne no svar.. noen som kan hjelpe? setter stor pris på alt svar..! Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Velg midterste tab i Market Enabler. Velg og hold inne på T-mobile US. Velg så Fake This Provider. Lenke til kommentar
rattaa Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Konge! Tusen takk! Eneste problemet nå er at jeg ikke får lasta ned no.. programmet stopper og "venter på nedlasting" uten at den kommer no vei.. Du har ikke tilfeldigvis et svar på det og? Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Prøver du på trådløst nett? Hvis ja så last ned et program på EDGE/3g først. Husk at etter en restart av telefon så må du aktivere Market Enabler igjen. Lenke til kommentar
rattaa Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Plutselig virka det etter å restarte tlf'en, men takk for svar! Da blir det shopping! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå