TST Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 I år tar The Sims-serien for første gang det store steget inn i nytt og uutforsket territorium. Om det er online-spilling eller konsoller du er interessert i, slipper du ikke unna lenger. The Sims er her, og de er her for å bli. The Sims på PlayStation 2 og Xbox er like bra, om ikke bedre enn på PC. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=314 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Prøvde PS2-versjonen når kjæresten min kjøpte det... Må bare få si at selv til å være Sims så gjør det her meg så utrolig SKUFFA! MP-modusen er jo helt tragisk... Lenke til kommentar
Mass Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 hehe, det va så arti å lese anmeldelsen på nynorsk !! hahahahahahahahahahehehehehehohoohhoh nynorsk karn: Kvifor skal du skriva slik dei gjer i Oslo? æg; koffør ska æ skriv sånn som dæm gjør i Hordaland? Dink!! Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg gleder meg som et lite barn til "Simmane" kommer til Gamecube, jeg tror porten kan bli riktig knall på konsollplatform. Men du kunne spart deg for nynorsken, og heller skrevet på norsk, det er tross alt flest nordmenn her på Gamer.no. Tenk hvis alle artiklene plutselig skulle skrives på finsk? Da hadde dere fort mistet mange lesere. Vel, det hadde jo sikkert blitt bedre om det var grammatisk korrekt finsk, men vel-vel. Bra omtale, men bruken av særnorsk tar jo helt av, mindre bra. Skal forresten til Finland i Juli for å delta i EM i XBOX-kasting. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 ikke dra igang den Svartepers nynorsk-diskusjonen en gang til, vi vet alle at nynorsk er sidestilt med bokmål og samisk ved norsk lov, så vi følger det... bare vær glad for at dere slipper å lese gamer.no-omtaler- og artikler på samisk, dere... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg gleder meg som et lite barn til "Simmane" kommer til Gamecube, jeg tror porten kan bli riktig knall på konsollplatform.Men du kunne spart deg for nynorsken, og heller skrevet på norsk, det er tross alt flest nordmenn her på Gamer.no. Tenk hvis alle artiklene plutselig skulle skrives på finsk? Da hadde dere fort mistet mange lesere. Vel, det hadde jo sikkert blitt bedre om det var grammatisk korrekt finsk, men vel-vel. Bra omtale, men bruken av særnorsk tar jo helt av, mindre bra. Skal forresten til Finland i Juli for å delta i EM i XBOX-kasting. Er det ikke sånn norsk lov at en del av stoffe skal være på nynorsk? I hvert fall på tv, hmm? EM i xbox kasting? Blir ikke lavere enn det jaja, lykke til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg