Carisma'03 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hva med denne? Passe stor, driftsikker, bensingjerrig, har lav km og en forholdsvis sprek GDI-motor. Pen er den også, fin farge. Også hvis du vil gjøre den lit mer sportslig er det bare å sette på noen 17"-felger, 40/30mm senk og en passelig spoiler bakpå Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Så helt grei ut den, men jeg har helst lyst på en liten bil. Kjører sjeldent med folk i bilen, og da er det greit å ha en liten lett bil å parkere og som ikke sluker for mye bensin. Da kan jeg fint ofre seter bak for en nyere bil og som eventuelt som er kjørt mindre. Har ikke behov får style bilen. Kommer til å legge mer i bil når jeg er ferdig med studiene. Mulig jeg skifter ut felgene om jeg kjøper en bil plastikk kapsler, ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Så helt grei ut den, men jeg har helst lyst på en liten bil. Kjører sjeldent med folk i bilen, og da er det greit å ha en liten lett bil å parkere og som ikke sluker for mye bensin. Da kan jeg fint ofre seter bak for en nyere bil og som eventuelt som er kjørt mindre. Har ikke behov får style bilen. Kommer til å legge mer i bil når jeg er ferdig med studiene. Mulig jeg skifter ut felgene om jeg kjøper en bil plastikk kapsler, ikke noe mer enn det. Jeg skjønner det. Men denne er hvertfall ikke blant de største personbilene... Bruker mellom 0.6 og 0.7l/mil ved vanlig kjøring og 0.5-0.55 på langkjøring. Og 125k kilometer er forholdsvis lite kjørt, særlig i den prisklassen... Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Ble en Ford Focus på meg. I tilfelle dere lurte Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Smart det, akkurat samme som en kompis av meg nylig kjøpte. Ford er behaglig å kjøre. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har hørt noe sånn som at det trengs to verkstedstimer for å skifte lyspære. Det har jeg også hørt. Fortrinnsvis fra folk som ikke har peiling. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Har hørt noe sånn som at det trengs to verkstedstimer for å skifte lyspære. Det har jeg også hørt. Fortrinnsvis fra folk som ikke har peiling. Det har jeg også hørt, men til forskjell fra mange andre så jobber jeg faktisk på et verksted som bl.a. er merkeverksted for Peugeot. Klart det er trangt av og til, men det verste jeg har vært borti er faktisk en Boxer. Der måtte man ut med hovedlysene for å skifte park. pærer. Høres kanskje drøyt ut, men det var 2 skruer pr. lykt, og de satt oppå lykten. Tok ca 10min for begge sider. Når det gjelder Mercedes A-klasse derimot... Endret 6. mars 2010 av rublings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå