Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Studentbil 50k +/-

Teac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så helt grei ut den, men jeg har helst lyst på en liten bil. Kjører sjeldent med folk i bilen, og da er det greit å ha en liten lett bil å parkere og som ikke sluker for mye bensin. Da kan jeg fint ofre seter bak for en nyere bil og som eventuelt som er kjørt mindre. Har ikke behov får style bilen. Kommer til å legge mer i bil når jeg er ferdig med studiene. Mulig jeg skifter ut felgene om jeg kjøper en bil plastikk kapsler, ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Så helt grei ut den, men jeg har helst lyst på en liten bil. Kjører sjeldent med folk i bilen, og da er det greit å ha en liten lett bil å parkere og som ikke sluker for mye bensin. Da kan jeg fint ofre seter bak for en nyere bil og som eventuelt som er kjørt mindre. Har ikke behov får style bilen. Kommer til å legge mer i bil når jeg er ferdig med studiene. Mulig jeg skifter ut felgene om jeg kjøper en bil plastikk kapsler, ikke noe mer enn det.

Jeg skjønner det. Men denne er hvertfall ikke blant de største personbilene...

Bruker mellom 0.6 og 0.7l/mil ved vanlig kjøring og 0.5-0.55 på langkjøring. :)

Og 125k kilometer er forholdsvis lite kjørt, særlig i den prisklassen...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har hørt noe sånn som at det trengs to verkstedstimer for å skifte lyspære.

Det har jeg også hørt. Fortrinnsvis fra folk som ikke har peiling.

Det har jeg også hørt, men til forskjell fra mange andre så jobber jeg faktisk på et verksted som bl.a. er merkeverksted for Peugeot. Klart det er trangt av og til, men det verste jeg har vært borti er faktisk en Boxer. Der måtte man ut med hovedlysene for å skifte park. pærer. Høres kanskje drøyt ut, men det var 2 skruer pr. lykt, og de satt oppå lykten. Tok ca 10min for begge sider.

Når det gjelder Mercedes A-klasse derimot...

Endret av rublings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...