dragon95 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Hei.. Kjøpte meg proteinpulver som jeg fikk i går, dette her: http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=1790 Men jeg lurer på om hvor mange ganger om dagen jeg skal ta det, og når? Har hørt noe om at du skal ta det som frokost, før og etter trening..... Er dette riktig? Takk på forhånd for svar Endret 6. februar 2010 av dragon95 Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det spørs jo helt hva du spiser den dagen, noen dager trenger du ikke å ta i det hele tatt. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Hvorfor har du kjøpt deg proteinpulver i det heletatt når du ikke vet når du skal bruke det? Endret 6. februar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Hvorfor har du kjøpt deg proteinpulver i det heletatt når du ikke vet når du skal bruke det? Jeg vet jo når jeg skal ta det... Men jeg bare lurte på hva som var best... Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Siden det er 100% Myseprotein, burde du ta det etter trening, men om du blander det med melk og får i deg litt kassein også, skal det gå bra og ta det tidligere på dagen også Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Siden det er 100% Myseprotein, burde du ta det etter trening, men om du blander det med melk og får i deg litt kassein også, skal det gå bra og ta det tidligere på dagen også Leste i en bok at hvis man blander helt reint myse protein med melk så vil kroppen ta alle proteine opp som kassein. Myse kan være bra etter trening og på frokost, kassein er best før du legger deg. Konklusjonen blir, velg et allround protein som 50/50 Jeg vet jo når jeg skal ta det... Men jeg bare lurte på hva som var best... Men jeg lurer på om hvor mange ganger om dagen jeg skal ta det, og når?Har hørt noe om at du skal ta det som frokost, før og etter trening..... Er dette riktig? Endret 6. februar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå