N1ko Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Hei, Jeg skal ha ny CPU og nytt HK, og samlet ligger budjettet på 2000kr så jeg tenkte å bruke 1000 kr på vær. Her er det jeg har funnet ut hittil. MSI P55-CD53 Sammen med Intel Core i3 540 Vil disse to vere et godt kjøp sammen? Hvis ikke kom gjerne med forslag, gjerne med CPUer og HKer som har en annen sokkel. Andre specs i signaturen! Endret 6. februar 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Vist du ikkje har DDR3 ram må du kjøpe dem med hovudkortet, angånde hovudkortet vill eg valgt eit med USB 3.0 Gigabyte har eit bra hovudkort med USB 3.0 link Angånde CPU ville eg anbefalt i5 serien pga Turbo boost Men du sprekke desverre budsjettet med 300kr ca med i5 prossesor. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Jeg har ikke DDR3 ram, nei. Må jeg ha det på omtrent alle nye hk? BTW: DDR3 ram er jo dødsdyrt! Finnes det noe bra DDR3 som er litt billigere? Endret 6. februar 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Alle nye hovudkort må du har DDR3, men du kan alltid gå på den gamle socket 775, men det ødelegere vell litt av oppdateringen... Du kan få DDR3 minne ned til 500kr (2 GB), link Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Er jo litt dumt å gå fra 4GB ram til 2GB når jeg skal oppgradere. Men jeg får vel skaffe en tusenlapp til da sånn at jeg får kjøpt ram også Endret 6. februar 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå