missLise Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Når jeg skal inn på facebook.com så får jeg noen ganger opp melding om at operasjon avbrutt. Hjelper ikke å oppdatere nettleseren. Hvorfor oppstår dette problemet? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
missLise Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Hvilken nettleser bruker du? Internett explore... Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Prøv å 'nullstille' nettleseren: Verktøy->Alternativer for internett->Avansert Klikk på "Gjenopprett avanserte innstillinger" og Tilbakestill...-knappen. Jeg antar at meldingen oppstår pga. tidsavbrudd. Er problemet stort? (les: skjer det ofte eller bare i ny og ne) Lenke til kommentar
missLise Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Prøv å 'nullstille' nettleseren: Verktøy->Alternativer for internett->Avansert Klikk på "Gjenopprett avanserte innstillinger" og Tilbakestill...-knappen. Jeg antar at meldingen oppstår pga. tidsavbrudd. Er problemet stort? (les: skjer det ofte eller bare i ny og ne) Skjer i ny og ne (2 ganger hittil i dag), men bare på facebook. Skjedde ikke når jeg brukte firefox... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvorfor bruker du ikke Firefox da? Lenke til kommentar
missLise Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Hvorfor bruker du ikke Firefox da? Latskap Er noen ting som irriterer meg der forhold til internett explore. Men hvis ingen har løsning på problemet blir det nok å bytte igjen. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Prøv forslaget om å 'nullstille' IE. Gi tilbakemelding om problemet fortsetter. Lenke til kommentar
missLise Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Prøv forslaget om å 'nullstille' IE. Gi tilbakemelding om problemet fortsetter. Jeg nullstilte IE som du sa, og fikk opp melding igjen. Nå dumper jeg dessverre IE og går tilbake til Firefox Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du må ikke gi opp så fort Last ned CCleaner. Start programmet. Gå til 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer......." Klikk på 'Renser' og deretter 'Kjør CCleaner'. Kjør deretter gjennom veiledningen. Lenke til kommentar
missLise Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Du må ikke gi opp så fort Last ned CCleaner. Start programmet. Gå til 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer......." Klikk på 'Renser' og deretter 'Kjør CCleaner'. Kjør deretter gjennom veiledningen. Grunnen til at jeg gir opp er at jeg har egentlig ikke særlig peiling på data Men skal se om jeg skjønner ccleaner og den veiledningen og prøve.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå