jochum Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Har kjøpt ny pc og har koblet den til min 40-tommer lcd-skjerm. Det jeg sliter litt med er at jeg har en relativt gammel pc-skjerm som ikke har oppløsning på mer enn 1280x720. Mens jeg trenger minst 1920 for å fylle tv-skjermen. Det fungerer hvis jeg setter tv-en som hovedskjerm, men da fungerer ikke pc-skjermen. Er det mulig å bruke to forskjellige innstillinger på skjermene samtidig, slik at jeg evt. kan kjøre 1280 på pc-skjermen, samtidig som jeg har 1920 på lcd-skjermen? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du kan kjøre 2 skjermer med forskjelige oppløsninger. Windows: Vista/7 Control Panel\Appearance and Personalization\Display\Screen Resolution Så finner du "Multiple Displays" og velger "Extend these displays" Lenke til kommentar
jochum Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 takk for svar! Har prøvd det. Problemet ligger i at hvis jeg bruker extend må jeg kjøre skjermene i samme oppløsning, noe som gjør at bilde på lcd-skjermen bare blir på en liten del skjermen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det kan no ikkje stemme. Eg testet kjapt no med 2 skjermer, 1 på 1920 x 1200 og den andre på 1440 x 900. Her visest bilde fint på begge. Men bakgrunsbilde vill vere lite på sekunder skjermen vist hovudskjermen er den med minst oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå