Imperator Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei I går kolapset min gamle laptop og nå må jeg ha ny. Alle garantier er ute og reparasjon er utelukket. Har 6000 kr å avse. Trenger helst maskinen i løpet av dagen og må derfor gå til leverandører som elkjøp, elprice, lefdal, datakjeden, expert... Det er en liten jungel å rote seg frem i og jeg følger ikke veldig med på hva som er bra og ikke i denne verdenen. Er det noen som nylig har kjøpt ny laptop til ca 6000 som kanskje kan tipse litt? Jeg bruker maskinen mest til programmering og surfing. Spiller et spill nå og da, men kjøper ikke maskin med specs som skal passe til de nyeste og heftigste spillene. Håper noen har noen tips Mvh André Lenke til kommentar
Burnout99 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei, er ikke så god på specs og maskiner, men skal gi deg et lite tips anngående pris i butikk. Jeg kjøpte en maskin hos Lefdag rett før jul, og vil sterkt anbefale deg å prute på prisen i butikken. Selv fikk jeg 700,- i avslag på en maskin til 6800,-. De kan alltid gi deg en mye bedre pris enn hva som er utsalgspris i butikken. Lykke til med å finne en maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå