Prologue Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Hei! Jeg er på utkikk etter ny telefon med følgende kriterier: -Den skal være rask -Den må ha godt batteri -Bør ha et greit kamera -Wifi -Pris ikke over 3500,- -Helst ikke touch? Noen forslag? Endret 6. februar 2010 av Prologue Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 HTC Hero... med Djuice Phone eller uten abn (3499 kr hos komplett). Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Glemte å nevne en ting til i innlegget mitt: -Helst ikke touchtelefoner. Nå har jeg hatt en lg kp500 en stund og merker jeg blir sliten av å trykke på skjermen hele tiden. Med mindre de mer proffe touch-telefonene er langt bedre? Er det forresten god batteritid på htc hero? Med god batteritid vil jeg si ca 4 dager uten lading. Lenke til kommentar
bjorkli Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei!Jeg er på utkikk etter ny telefon med følgende kriterier: -Den skal være rask -Den må ha godt batteri -Bør ha et greit kamera -Wifi -Pris ikke over 3500,- -Helst ikke touch? Noen forslag? nokia e52 såklart Lenke til kommentar
arande Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Glemte å nevne en ting til i innlegget mitt:-Helst ikke touchtelefoner. Nå har jeg hatt en lg kp500 en stund og merker jeg blir sliten av å trykke på skjermen hele tiden. Med mindre de mer proffe touch-telefonene er langt bedre? Er det forresten god batteritid på htc hero? Med god batteritid vil jeg si ca 4 dager uten lading. HTC Hero har ikke spesiellt bra batteri, helt greit holder vel å si her. Og touchtelefoner som Hero, Iphone og lignende kan ikke sammenlignes med LG kp 500 når det kommer til touch....de benytter annen teknologi og er langt mer følsomme enn hva en gammel trykkskjerm vil være. Men av dine kriterier så er det på batteri og kamera Hero ikke oppfyller dine ønsker. Kamera er skuffende dårlig Lenke til kommentar
karamurat Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 hva med en blackberry bold 9700 ok kamera,ikke touch,rask og stabil,bra batteri,god skjerm... Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 E52 virker interessant, skal nok sjekke ut den. Blackberry hadde jo vært kult å hatt hadde det ikke vært for at den er i dyreste laget. Jeg må ha telefon uten abbo. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Etter å ha lest en del på forumet om e52 virker det ikke som det så mange som er fornøyd med denne telefonen. Flere forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg leter fortsatt etter en ny telefon... Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Sony Ericsson C905 må vel være bra for deg. Jeg har hatt en i over et år nå, og synes den er helt knall, selv om jeg har bytta den ut. Batterilevetiden er i hvertfall bra og kameraet er på 8,1 mp, så det burde vel holde. Den har også wifi, og er ikke spesielt treg, og den er vel ikke så dyr lenger heller tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå