victurus Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei, Har fått nedsatt syn, og må derfor begynne å bruke briller. Har tittet på ganske mange forskjellige brilleinfatninger og sliter med å finne noen jeg liker. Tror problemet blir at jeg føler meg så anonym og kjedelig. Nå er jeg veldig utadvendt og ikke redd for å vise meg frem, så jeg har tenkt å kombinere dette med å skaffe meg store og firkantede briller (noe ala klark kent, just bigger). Noen som vet om steder de selger slikt ? Jeg sliter med å finne :/ Tusen takk Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er få som kler sånne briller som Buddy Holly gjorde. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er få som kler sånne briller som Buddy Holly gjorde. Det stopper tydeligvis ikke 1243813234 motegjøker fra å gå med dem. Tror det er en slags dissonans som slår inn. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Finn en optiker med stort utvalg, og prøv mye forskjellig. Det fins utrolig mange tøffe innfatninger, og de trenger ikke være store og firkantede for å være synlige. Sterke farger og markerte stenger kan også gjøre en brille synlig. Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 De selger mange fete fra Moods of Norway på Brilleland nå. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Takk, skal prøve det. De skal være stooore !! -og jeg bryr meg fint lite om 132938213 personer bruker det og ser ut som nisser, når jeg ikke kommer til å gjøre det ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå