Creaxz Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei. Lurer egentlig bare ganske enkelt på om det er noen forskjell i om man kobler i headsettet foran på pcen og høytalerne bak eller omvendt. Hva som eventuelt er best? Tror at hovedkortets utgang er bak, da det mesete av andre kabler er koblet inn der. Har forresten integrert lydkort foreløpig. Takk Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Vist lyd - utgang - stereo minijack 3,5 mm på kabinettet er koblet til hovudkortet er det så og si ingen forskjell i lyden. Du treng ikkje å vere redd for at lyden er dårligere framme på kabinettet en lyd utgangen på hovudkortet. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 det KAN faktisk variere, selv om de fleste ikke burde kjenne noen forskjell kan 1 av utagngene ha mindre skurr, I min packard bell pc er det mye mer ulyd om jeg kobler headsettet foran, enn om jeg kobler den til bak Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Sjølvsagt kan det vere forskjell med at det er i form av "skader" eller dårlig lyd utgangen. Men stort sett er kvaliteten bra på fleste kabinett du kjøper i dag. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 ja er enig i at det som oftest ikke har noe å si Bare å sjekke det om du lurer, men skal i de fleste tilfeller ikke ha noe å si Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Den er grei Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå