inoan Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Har nettopp tatt backup av alle mailer og kontakter i Outlook Express. Jeg la inn XP på nytt og overførte de nye kontaktene samt mailene inn i Outlook Express. Det som nå er problemet er at jeg ikke klarer å åpne vedleggene mine. Jeg trykker, som vanlig, på bindersen i mailen og vedleggene kommer til syne. Men bare i en svak gråfarge. Gjennomsiktig, på en måte. Jeg kan ikke trykke på dem. Noen som har vært borti samme sak? Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Høgreklikk på mailene å sjekk om der står avhuket på enten skrivebeskyttet ,eller arkiv eller noe. Ta av alle de V-enen. Visst ikke dette hjelper så kanskje du kan prøve å finne tak i vedleggene å åpne dem i et annet program... Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Prøv Tools -> Options -> Security og fjern markeringen ved "Do not allow attachments to be saved or opened that could potentionally be a virus". (Beklager jeg kun har engelsk, men du finner sikkert ut av det.) Eivind. (Edit: skriveflei...) Lenke til kommentar
andreash Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hva med å gå på : Verktøy --> Alternativer og velge sikkerhet Der har du et valg som sier ikke åpne eller lagre vedlegg som kan være virus. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
inoan Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Eivindbirkeland: TAKK. Alt fungere 100% nå! Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Sitter på engelsk versjon her, du gjør følgende: Tools - Options - Security Tipper du har en hake ved "Do not allow attachments to be saved or opened that could potentially be a virus". Denne skal bort. Tipper det løser problemet ditt (?) Edit: så ikke at en løsning allerede var kommet :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå