Frigg33 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg har over lang tid vært innom ITavisen nesten hver dag, jeg syntes de har både gode og interessante artikler, selv om de kan ha noen artikkler som bryr meg relativt fint lite. Det jeg ikke skjønner er at det alltid er noen folk som klager. Det er en artikkel som handler om en Musolini app til iphone, dette var en dårlig nyhet som ikke hadde noe med IT å gjøre, mente folk. Jeg skjønner meg bare ikke på dem, hvis de ikke syntes artikkelen var noe særlig, kom heller med konstruktiv kritikk til forbedringer eller ikke si noe. Måtte få det ut.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Veldig enig med deg der. Ser sån iblandt igjennom nyhetene til Itavisen men har heilt sluttet og lese komentarene nettop pga. Klage og sutring. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg føler de er som nyhetene til VG jeg da, og dermed velger jeg heller å styre unna enn å klage og syte om hva de presenterer. Enig i at de som faktisk gidder å lese, heller kan komme med forbedringer ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå