Mr.Duklain Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Eller kan man ikke bare lagre direkte på konsollen ? Eliten er på vei i posten Endret 7. februar 2010 av nilzern Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Eliten har vel hardisk? Jeg kjøpte Arcade, den har ikke hardisk, så jo, da må man lagre på minnekort. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Eliten har vel hardisk? Jeg kjøpte Arcade, den har ikke hardisk, så jo, da må man lagre på minnekort. oki så har den hardisk trengs det ikke minnekort bra Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Tror ikke 360 har innebygd hardisk. Den har en ekstern hardisk som monteres på selve konsollen. Tror elite-utgaven kommer med en 120 GB hardisk, mens minnekortet kun er på noen usle MB. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Tror ikke 360 har innebygd hardisk. Den har en ekstern hardisk som monteres på selve konsollen. Tror elite-utgaven kommer med en 120 GB hardisk, mens minnekortet kun er på noen usle MB. oki har akuratt gått til innkjøp av elite Såe syns det var litt rart hvis man ikke kunne lagre spilldata på hardisken takker for svar Endret 6. februar 2010 av nilzern Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Harddisk er et must,må innstallere spillet ellers bråker dvd-drive noe j#¤%! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kun harddisk du kan installere på, spelene tar jo ganske stor plass. Harddisk følger med Elite, så alt er greit. Det er stor forskjell på om det optiske drevet går eller ei. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Kun harddisk du kan installere på, spelene tar jo ganske stor plass. Harddisk følger med Elite, så alt er greit. Det er stor forskjell på om det optiske drevet går eller ei. Akuratt det med å lafgre spill bryr jeg meg ikke såe mye om er heller det med å save alltså lagre på hardisken istedet for å bruke minne kort det er bare tungvint når jeg er av typenm med stor spill samling Endret 6. februar 2010 av nilzern Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kun harddisk du kan installere på, spelene tar jo ganske stor plass. Harddisk følger med Elite, så alt er greit. Det er stor forskjell på om det optiske drevet går eller ei. Akuratt det med å lafgre spill bryr jeg meg ikke såe mye om er heller det med å save alltså lagre på hardisken istedet for å bruke minne kort det er bare tungvint når jeg er av typenm med stor spill samling Siden du ikke har hatt en xbox før så kommer du til å skjønne hva de mente med å lagre spellene på harddisken. Du har ikke lyst å bli tunghørt før du fyller 30. + at du sparer dvd drevet veldig mye. Og bedre performance i lastetider. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Anbefaler at du installerer spillene dine på konsollen av de grunnen 530XD nevner. Lot meg sjelden plage av støyen til xboxen før, men etter vi fikk muligheter for å installere spillene....er det ingen vei tilbake Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Anbefaler at du installerer spillene dine på konsollen av de grunnen 530XD nevner. Lot meg sjelden plage av støyen til xboxen før, men etter vi fikk muligheter for å installere spillene....er det ingen vei tilbake Oki takker folkens for svar og ekstra info da spart jeg de pengene i minnekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå