worthington Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei! Jeg sliter med det samme problemet som mange andre, nemlig at nettsiden min vises greit i andre nettlesere, men i Firefox dukker det opp noen irriterende blå rammer rundt image-linkene i hovedmeyen, noe som forskyver layouten med noen piksler. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan unngå dette? Nettsiden er basert på en Dreamweaver-template, da skulle det vel holde å legge inn en border=0 i css-filen for templaten, trodde jeg? Men jeg får det ikke til å fungere likevel... Jeg blir veldig takknemlig hvis noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
radivx Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Har du sjekket ut alle CSS border verdiene? Som f.eks.: img{ border-style: none; } Lenke til kommentar
worthington Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Har du sjekket ut alle CSS border verdiene?Som f.eks.: img{ border-style: none; } Takk for svaret, nå ordnet det seg! Tenk at jeg har jobbet så lenge med noe som var så enkelt... :noob: Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Dette problemet har faktisk eg óg hatt. Firefox viser desse heilt til ein tek dei vekk i CSS, noko eg personleg tykkjer er litt merkeleg.. Ein vil jo som oftast ikkje ha dette, og om ein vil - så sett ein det jo i CSS. Merkeleg. Minner berre om at me har ein "Løst" knapp oppe til høgre kor ein kan trykke når ein har eit tilfredsstillande svar. No har eg trykka for deg, men til neste gong er det greitt om du gjer det. Vart så mykje meir oversikteleg for dei som har same problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå