Veggen88 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 De selger deler til de fleste biler, til en sykt lav pris! Og i hovedsak fant eg nuh en motor til omega (link: http://no.bildelsbasen.se/index.php?index=...ost_id=14637938 ). Men er dette så godt som det ser ut til, eller? Fint om noen har erfaringer eller informasjon om disse Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Tja, er vel ikke så rart slikt er mye billigere i Sverige i og med man har normale bilpriser slik at man slipper og bruke formuer på gamle vrak som man gjør her. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Bildebasen.se er ikke en butikk, som det kanskje kan se ut som, men en portal for svenske bilopphuggere hvor de forskjellige bedriftene kan legge ut hva de måtte ha tilgjengelig av deler. Akkurat det samme som den norske NBF Bildeler.no. Siden dette er en side hvor man kan finne deler fra hundrevis(?) av forskjellige aktører, vil det jo alltids være varierende erfaringer etter hvem man har hatt med å gjøre. Personlig har jeg brukt både NBF Bildeler og Bildelsbasen, og mitt inntrykk er veldig positivt. Men vær obs på at mange av huggerne ikke alltid er så hypp på å sende ting over grensa. Det greieste er i såfall å avtale å hente det selv. Lenke til kommentar
Veggen88 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Bildebasen.se er ikke en butikk, som det kanskje kan se ut som, men en portal for svenske bilopphuggere hvor de forskjellige bedriftene kan legge ut hva de måtte ha tilgjengelig av deler. Akkurat det samme som den norske NBF Bildeler.no. Siden dette er en side hvor man kan finne deler fra hundrevis(?) av forskjellige aktører, vil det jo alltids være varierende erfaringer etter hvem man har hatt med å gjøre. Personlig har jeg brukt både NBF Bildeler og Bildelsbasen, og mitt inntrykk er veldig positivt. Men vær obs på at mange av huggerne ikke alltid er så hypp på å sende ting over grensa. Det greieste er i såfall å avtale å hente det selv. Ja, planen var uansett å hente det selv Men takk for svar fra begge 2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå