Cho-san Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Heisann. Eg har fulgt guiden til http://portforward.com, men det fungere framleis ikkje. Oppsett. Ipconfig gir meg dette: Ip:10.0.0.2 (foretrukket) Nettverksmaske: 255.255.255.0 Standard gateway: 10.0.0.138 Dns servers: 130.67.15.198 og 193.213.112.4 Eventuelle feil so langt? Setter så alt inn i eigenskapane til det trådlause nettverkskortet mitt (IPv4). Velger 10.0.0.23 som statisk ip. Feil so langt? Logger so inn på Ruteren -> Network -> NAT -> Port forwarding. (Kva eg skal sette inn som default server? Står som standard til 0.0.0.0) Lager so unntak for Utorrent i ein viss port. Med min eigen ip (10.0.0.23) Kva eg har gjort feil? Er default serveren so viktig? Stod ikkje noko spesielt om den i Port forwarding sin guide. Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvilken ruter er det du har? Ligger default server som en boks du kan skrive inn tall i, under port forwarding? Du må forresten være litt obs på at det kan hende du har 2 rutere i huset (hvis du har en fra leverandør og en som distribuerer nettet lokalt), hvis dette er tilfelle må du portforwarde på begge. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Bur i eige hus, så kun ei ruter her i huset. Det gjer den. Men ser at på andre av guidane deira, kan den vere 0.0.0.0 Ruteren er ein P-2602HWT-F3. Frå telenor om det skulle ha noko å sei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå