Kyppre Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 i Windows XP får jeg 100fps, men jeg bytta til Win2k. da har plutselig Frames Per Second gått ned til ca 20! noen som vet åssen jeg kan fikse dette? jeg har den nyeste driveren til mitt Sapphire Radeon 9000 64mb ddr (v7.88 ). Vennligst hjelp Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Du har oppdatert Win2k med siste service pack (nr3)? Det er veldig viktig, da den gir mye bedre ytelse i spill. Du bruker OpenGl ikke sant? Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 jeg bruker openGL og har SP3! etter jeg installerte SP3 merka jeg ingen forskjell... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Prøv først ATI sin driver versjon 3.4 og om det ikke forbedrer det så prøver du siste versjon av Omega driverene (google). Ellers fant jeg noe her på forumet du kan prøve, det er skammløst stjålet fra "EviLEddiE"; Et lite tips til slutt mot FPS-dropp: Deaktiver Truform både i ATI-kontrollpanelet og i CS (ati_npatch 0, ati_subdiv 2). Dette fikser naturligvis ikke alle tilfellene, men jeg vil påstå at godt over halvparten av alle FPS-dropptilfellene blir fikset med dette. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Og du har husket å sette max fps opp? :wink: Hvis ikke så hiver du ned consolen å skriver: max_fps 100 Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 jeg har prøvd alt det som står her....men det virker som ingenting funker....kan prøve å laste ned SP3 på nytt... Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 jeg har prøvd nesten alt av drivere. alle sammen ligger på litt over 20fps...tror ikke det er driverne....jeg har 1100mhz amd t-bird og 512mb ram så jeg tror ikke det er pc'n som er for dårlig heller...*skjønner ingenting * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå