Mathia Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Dette er det beste av det beste! Har høstet strålende kritikker og går som en farsott på vorspiel og parties i det ganske land! Hovedsaklig House og Dance, noe Hands-Up, litt R&B og ettpar klassikere! Enjoy! Nyt! Føl deg priviligert og ikke minst bli festens midtpunkt! Marius Mathia' PartyPlaylist! Endret 24. mai 2010 av Mathia Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Unøvendig lage ein tråd for din playlist når det finnest ein tråd for spotify playlist. Bruk søk funksjonen neste gang Link Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) PARTY I HELGA?! Okey, versågod: http://open.spotify.com/user/themathia/playlist/6RSVHyT4OnYk7h9kJtC2Ji Dette er det beste av det beste! Har høstet strålende kritikker og går som en farsott på vorspiel og parties i det ganske land! Hovedsaklig House og Dance, noe Hands-Up, litt R&B og ettpar klassikere! Enjoy! Nyt! Føl deg priviligert og ikke minst bli festens midtpunkt! Takk meg i himmelen! Er mer enn åpen for forslag til låter DU mener MÅ være med! Endret 6. mai 2010 av Mathia Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Dette er den ULTIMATE fest spillelisten! ...Hvis man er 14 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Blir nesten lei meg når jeg ser at listen har over firehundre subscribers. Den trenger mer Gaga-power om den skal duge e:leif Endret 6. mai 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hva klager dere på, det var jo minst 3 bra sanger der... Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Er jo naturligvis åpen for forslag! Hva hører DERE på på vorspiel? (Men ja, Iron Maiden utgår, selv om jeg elsker slik musikk og skal på konsert i sommer, så funker det ikke på fest, og det vet dere! Det samme gjelder ColdPlay, regner med dere skjønner hvor jeg vil?) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 regner med dere skjønner hvor jeg vil?) At du går på feil type fester? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg lurte på å sette den på. Men så fant jeg ut at det ville være mer underholdene å gjentatte ganger slå hodet i en murvegg. 1 Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Hvis du først skal høre på "den typen" musikk på vors/fest, så kan man jo sette på noe Prodigy og kanskje Pendulum. Hva slags musikk man har på fest varierer etter hvem man er på fest med. For meg finnes det ikke noe som kalles fest-musikk. Vi hører ofte på metal og rock, og det fungerer fint. Jeg fant ikke en eneste sang jeg ville ha satt på i den playlisten. Endret 6. mai 2010 av Levaiathan Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 "Hovedsaklig House og Dance". Grunn nok for meg til å holde meg unna. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Helt feil musikk i forhold til hva jeg liker å høre på fest, trenger country og bygde rock for at det skal bli bra! Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 var iallefall noen bra sanger, men sanger som "replay" eller sanger av akon takler jeg bare ikke... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg oppdaget noe finurlig med denne spillelisten.. Når jeg har startet en sang for så å trykke på space blir plutselig musikken til de grader mye bedre! Anbefaler alle å prøve det. 3 Lenke til kommentar
Superfisk1 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Dritbra:D ekte musikk dette ja Lenke til kommentar
RIOT Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Njaaa, likte den ikke helt! Litt for mye fjortis musikk... http://open.spotify.com/user/tojaa/playlist/1UKg0YwBxsFsXBsKwYyfqG Denne inneholder mer generell house og litt hiphop Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Oppe i 560 subscribers nå! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Tja, noen sanger funker jo. Men var en litt merkelig blanding syns nå jeg. Mer festmusikk en vorsmusikk. Er sikkert konge med litt innabords though. Edit: Fjernet en , passer bedre med no sånn: Edit2: Mye støgg musikk, unsubscibe. Endret 24. mai 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå